امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت فروشی
#1
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
 
دستگیری سارق با هوشیاری مالک ساعت فروشی
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی منزلی در شمال تهران خبر داد و گفت: با هوشیاری مالک مغازه ساعت فروشی، یکی از متهمان پرونده دستگیر شد.
ایلنا: رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف سرقت ۲۰ میلیارد ریالی منزلی در شمال تهران خبر داد و گفت: با هوشیاری مالک مغازه ساعت فروشی، یکی از متهمان پرونده دستگیر شد.
سرهنگ «جلیل موقوفهای» با اعلام این خبر، بیان داشت: مردی ۷۰ساله سیزدهم دی ماه به کلانتری۱۶۳ ولنجک مراجعه و اظهار داشت، برای نظافت منزلش با یک شرکت خدماتی- نظافتی تماس گرفته و این شرکت، خانمی را برای نظافت به منزلش فرستاده است.
وی عنوان کرد: مال باخته ادامه داد، خانمی حدودا ۳۵ساله پس از گذشت مدتی برای نظافت به خانه وی مراجعه و پس از کمی نظافت، آبمیوه‌ای را آماده و ضمن اینکه خودش نیز یک لیوان می‌نوشد لیوان دیگر را به من تعارف می‌کند و دیگر چیزی متوجه نشدم. با مراجعه پسرم به خانه من را بی‌هوش پیدا می‌کند و متوجه می‌شود کلیه اموال باارزشم از منزل سرقت شده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه شاکی اظهار داشت به مدت ۲۴ ساعت بی‌هوش بوده اموال سرقتی ۲۰ میلیارد ریال ارزش دارد، افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد شرکت خدماتی صوری بوده و احتمال همکاری مدیر عامل شرکت با نظافتچی وجود دارد.
سرهنگ موقوفه‌ای توضیح داد: مال باخته مجددا صبح روز گذشته پانزدهم دی ماه با کلانتری تماس و اظهار داشت: آقایی که مدعی است فروشنده یک ساعت فروشی است اظهار می‌کند، فردی به مغازه ساعت فروشی‌اش مراجعه و یک ساعت لوکس و گران قیمت از یک برند خاص را برای فروش به وی ارائه داده است. رفتار مشتری به نظرش مشکوک بوده و با توجه به این که مشخصات خریدار اولیه ساعت در سایت فروش شرکت ثبت شده با خریدار اصلی آن تماس گرفته است.
وی اضافه کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه فروشنده ساعت شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به صراحت به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: به همراه خواهرم تصمیم به تاسیس شرکت صوری گرفته‌ایم و بعد از تماس مشتریان و اعزام نظافتچی که همسرم می‌باشد با بی‌هوش کردن صاحبخانه در یک فرصت زمانی کم کلیه اموال با ارزش و قیمتی موجود در منزل را سرقت می‌کردیم.
بنابراین گزارش، تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان دیگر پرونده و کشف جزئیات آن و سایر جرایم مشابه ادامه دارد.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  دستگیری قاتل مأمور پلیس، ۱۲سال پس از جنایت صنم بانو 0 150 ۳۱-۰۱-۰، ۰۸:۳۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  سارق موبایل برای شانزدهمین بار دستگیر شد صنم بانو 0 95 ۱۵-۰۱-۰، ۰۹:۰۳ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  دستگیری باند کلاهبرداری ۵میلیارد تومانی در البرز صنم بانو 0 76 ۲۹-۱۲-۹۹، ۱۲:۵۴ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
1 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
صنم بانو (۱۷-۱۰-۹۹, ۰۷:۵۴ ق.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان