امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بارش برف و باران در ۱۱ استان کشور
#1
۰۸/ دی/۱۳۹۹
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در ۱۱ استان و افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور، نسبت به ریزش بهمن در زاگرس جنوبی هشدار داد.
خبرگزاری تسنیم: سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در ۱۱ استان و افزایش تدریجی دما در بیشتر مناطق کشور، نسبت به ریزش بهمن در زاگرس جنوبی هشدار داد.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا اواخر هفته در بیشتر مناطق کشور جو آرام و پایدار حاکم خواهد بود و طی این مدت در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.
امروز در برخی مناطق استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شمال شرق خوزستان، ایلام، شمال استان‌های فارس و بوشهر، جنوب استان‌های کرمانشاه، مرکزی و همدان افزایش ابر، بارش پراکنده، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید موقت روی می‌دهد.
بارش‌ها در ارتفاعات و مناطق سردسیر لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه بویراحمد و غرب اصفهان به صورت برف پیش بینی می‌شود.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در بیشتر مناطق کشور افزایش تدریجی دما پیش بینی می‌شود و در ارتفاعات زاگرس جنوبی احتمال ریزش بهمن وجود دارد. همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و شرق عمان مواج پیش بینی شده است.
از یهـ جاییـ بهـ بعدـ اگر نریـ خـــــری !
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  مردم در این استان با شناسنامه مردگان زندگی می‌کنند صنم بانو 1 257 ۱۶-۱۱-۱، ۰۱:۲۱ ق.ظ
آخرین ارسال: زینب سلطان
  هشدار بارش‌ شدید و مخاطره‌آمیز در این استان‌ها صنم بانو 1 186 ۱۴-۱۱-۱، ۰۹:۳۵ ب.ظ
آخرین ارسال: زینب سلطان
  این چند استان منتظر بارش سنگین برف باشند صنم بانو 1 188 ۰۸-۱۱-۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ
آخرین ارسال: زینب سلطان

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
2 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
صنم بانو (۰۸-۱۰-۹۹, ۱۰:۵۱ ق.ظ)، narjjes88 (۰۸-۱۰-۹۹, ۰۳:۰۹ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان