امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سئو سایت: کپی کردن محتوا ممنوع
#1
سئو سایت: کپی کردن محتوا ممنوع


کپی مطلب از سایت های دیگر بدون هیچ ادیتی و یا با ادیت کم تاثیرگذاری بسیار منفی در سئو سایت شما خواهد داشت. در واقع باید گفت که اگر به فکر انجام سئو برای سئو سایت خود هستید پس کپی کردن محتوا از دیگر سایت و حتی فکر کپی برداری را کنار بگذارید. در واقع الگوریتم پاندای گوگل کیفیت محتوا را مورد بررسی قرار می دهد و در خروجی به رنکینگ سایت ها اقدام می کند.


[عکس: hgf-300x162.jpg]
سئو: پنالتی شدن سایت به دلیل کپی

الگوریتم پاندای گوگل به طور مرتب به روز رسانی می شود و در آن کیفیت محتواهای موجود در سایت را آنالیز می نماید. تولید محتوای یکتا که با تیترهای جدید باشد ، تولید محتوای با کیفیت که مورد نیاز کاربر باشد ، تولید محتوا به طور مرتب ، در نظر گرفتن اصولسئو محتوا مواردی هستند که در زمان تولید محتوا باید در نظر بگیرید
ادیت محتوای دیگر سایت ها در سئو چگونه؟

اگر به این فکر هستید که محتوای دیگر سایت ها را ادیت کنید و در سایت خود بگذارید پس باید دقت لازمه را به کار برید تا به عنوان کپی کننده محتوا شناخته نشوید. هر چهار کلمه را پشت سر هم قرار ندهید و جای جملات و پاراگراف ها را تغییر دهید.

[عکس: kaliteli-hacklink-300x143.jpg]
برای سئو سایت خود ابتدا محتوای کپی را پاک کنید

اگر تا حال محتوای خود را از سایت های دیگر کپی می کردید پس همین الان محتواها را پاک نمایید و به ادیت محتوا بپردازید اما url و آن صفحات را پاک نکنید زیرا که با ارر404 روبه رو می شوید. محتوای صفحات را پاک نکنید و محتوای جدید و یا در فرمت بهتر ترجمه شده از دیگر سایت ها را در سایت خود درج کنید. محتواهای یکتا که با تیترهای جدید در حوزه کاری شما است می تواند شما را در رنکینگ بالاتری در خصوص آن موضوع قرار دهد.
پاسخ
سپاس شده توسط:


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سئو سایت ideasoftweb 0 2,280 ۱۱-۱۲-۹۸، ۱۲:۲۸ ب.ظ
آخرین ارسال: ideasoftweb
  چرا سئو در طراحی سایت اهمیت دارد؟ fns4565 2 4,162 ۲۰-۰۲-۹۷، ۰۱:۳۷ ب.ظ
آخرین ارسال: poroje
  شغل طراحی سایت در قم nopardazco 0 400 ۰۲-۱۰-۹۶، ۱۱:۲۴ ق.ظ
آخرین ارسال: nopardazco

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
1 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
عسل6 (۲۸-۰۶-۹۵, ۱۲:۵۹ ب.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان