امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کودک آزاری در عجب‌شیر فقط برای سرگرمی!
#1
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵
کودک آزاری در عجب‌شیر فقط برای سرگرمی!
انتشار فیلمی از صحنه کودک‌آزاری در یکی از روستاهای عجب‌شیر باعث دستگیری پدر کودک‌آزار شد. متهم مدعی شده که هدفش از این کار آسیب رساندن به کودکش نبوده بلکه قصد سرگرم کردن او را داشته است.
همشهری: انتشار فیلمی از صحنه کودک‌آزاری در یکی از روستاهای عجب‌شیر باعث دستگیری پدر کودک‌آزار شد. متهم مدعی شده که هدفش از این کار آسیب رساندن به کودکش نبوده بلکه قصد سرگرم کردن او را داشته است.
از چند روز پیش کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که از کودک‌آزاری در یکی از روستاهای شهرستان عجب‌شیر در آذربایجان شرقی حکایت داشت. در این فیلم کودک شیرخواری به چشم می‌خورد که زنجیر بزرگی به دور گردن ش گره زده شده و پدرش در داخل خانه او را به این طرف و آن طرف می‌کشد و در این میان افرادی که در خانه حضور دارند به‌رغم شنیدن ناله‌های کودک، به این ماجرا می‌خندند.
به‌دنبال انتشار این فیلم که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه شده بود، دادستان عمومی و انقلاب عجب شیر دستور پیگیری ماجرا را صادر کرد و به‌گفته وی با گذشت کمتر از 6ساعت متهمان توسط عوامل نیروی انتظامی و پاسداران گمنام امام زمان در سپاه ناحیه عجب‌شیر دستگیر شدند و هم‌اکنون در بازداشت هستند.
[عکس: 2522243_319.jpg]
در همین حال، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان ‌شرقی نیز در توضیح این ماجرا گفت: در پی انتشار تصاویری با مضمون کودک آزاری در فضای مجازی، تیمی متشکل از معاونت اجتماعی، اورژانس اجتماعی و اداره بهزیستی شهرستان، موضوع را با جدیت کامل در دستور کار بهزیستی قرار دادند. با پیگیری‌های لازم از جانب اورژانس اجتماعی و همکاری با دادستانی، بررسی‌ها آغاز شد و مأموران پلیس فتا خیلی زود موفق شدند هویت متهمان را در یکی از روستاهای شهرستان عجب‌شیر شناسایی کنند.
وی افزود: تیم سیار اورژانس اجتماعی همراه عوامل نیروی انتظامی راهی این روستا شدند و پس از بررسی‌های لازم مشخص شد فرد کودک آزار پدر کودک بوده است که در تحقیقاتی گفت: از روی عدم‌آگاهی و جهت سرگرمی و مزاح با کودکش اقدام به این کار کرده اما اقوام نزدیکش (عمو و پسرعموی کودک) از موضوع سوءاستفاده کرده و آن‌را در فضای مجازی پخش و موجب خدشه دار شدن اذهان عمومی شده‌اند.
به‌گفته مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی، مسببین به‌همراه پدر کودک به‌خاطر اقدام ناشایست، در فرماندهی انتظامی شهرستان عجب‌شیر در بازداشت به‌سرمی‌برند و طی مصاحبه‌های بالینی با پدر خانواده که از لحاظ روحی و روانی سالم است، وی به‌شدت اظهار ندامت کرد و گفت که از روی عمد و به قصد آسیب رساندن و آزار به کودکش این کار را نکرده و صرفا برای ایجاد سرگرمی برای کودکش این کار را کرده است.
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
واقعا بعضیا روانی هستن dfgh
اینا رو باید ۳ بار اعدام کرد azsx
اینجا همه ی برادران قابیلند
با وسوسه های ناتنی فامیلند
از ترس خیانت به رفاقت،ای عشق
اینجا همه ی رابطه ها تعطیلند...
پاسخ
سپاس شده توسط: محمودی
#3
(۲۴-۱۰-۹۹، ۰۹:۴۹ ق.ظ)♥صنم♥ نوشته: واقعا بعضیا روانی هستن dfgh
اینا رو باید ۳ بار اعدام کرد azsx

دقیقا!
مردک روان پریش!  ... می خوام بچه صد سال دیگه سرگرم نشه!... این چه کاریه آخه :-2-42-:
              باز هم کشته و بازنده ی این جنگ منم
       که تو با لشکر 
چشمانت و من... یک نفرم :)! 

                   
               
پاسخ
سپاس شده توسط: صنم بانو ، صنم بانو


موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  درباره حادثه‌ای که برای مهسا امینی رخ داد صنم بانو 1 128 ۲۶-۰۶-۱، ۰۵:۰۸ ب.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  ماجرای رفیق‌کشی برای خُر و پف! صنم بانو 0 150 ۱۱-۰۲-۰، ۰۹:۰۹ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو
  اختلافات شخصی؛ انگیزه‌ای برای ۳ جنایت صنم بانو 0 109 ۰۸-۰۲-۰، ۰۹:۵۰ ق.ظ
آخرین ارسال: صنم بانو

چه کسانی از این موضوع دیدن کرده اند
2 کاربر که از این موضوع دیدن کرده اند:
صنم بانو (۲۴-۱۰-۹۹, ۱۱:۰۲ ق.ظ)، محمودی (۲۴-۱۰-۹۹, ۱۰:۰۶ ق.ظ)

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان