ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آموزش تصویری انواع بافت مو و شینیون
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
[عکس: 67-amazing-ir.jpg]
[highlight=#NaNNaNNaN]
[/highlight]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-1.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-2.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-3.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-4.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-6.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-5.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-7.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-8.jpg]
[highlight=#NaNNaNNaN].[/highlight]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-9.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-10.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-12.jpg]
[عکس: bAft-moo-clip-Amazing-ir-11.jpg]
[highlight=#ffffff][highlight=#ffffff][عکس: ar4-1793.jpg][/highlight][/highlight]
مدل تاجی
این مدل مو برای موهای بلند و کمی بلند قابل اجرا است ؛ این مدل مو در ابتدا توسط نوارهای فرانسوی ایجاد می شدند. اما شما می توانید این مدل را با نوارهای معمولی هم ایجاد کنید. ابتدا موها را دو دسته کنید و هر دو دسته را ببافید و انتهای آن را با کش ببندید. سپس ، یکی از گیس ها را بالای سر خود بچرخانید و با سنجاق محکم کنید. گیس دیگر را هم به همین ترتیب روی سر و در پایین گیس اولی بچرخانید.
[highlight=#ffffff][عکس: ar4-1795.jpg][/highlight]
[highlight=#ffffff] [/highlight]
مدل دم خرگوشی
در این مدل هرچقدر مو بلندتر باشد بهتر است. در این مدل موها را به هر تعداد که دوست داشتید می توانید از هم جدا و ببافید. ابتدا دو دسته مو به اندازه 2 سانت از دو طرف مو را با گیره مو از بقیه قسمتها جدا کنید و باقیمانده را در زیر سر جمع کنید و با آنها دو یا سه بافت ایجاد کنید ؛ یکی از بافتهای زیری را مثل گل دور خودش گرد کنید و بقیه بافتها را دور آن بچرخانید. در انتها آن دو دسته مویی که در بالا با گیره محکم کرده بودید را باز کرده و با دست تا پایین تاب دهید ، انتهای موها را زیر بافت های گرد شده مخفی کنید و با سنجاق محکم کنید .

[عکس: ar4-1796.jpg]
بافت یک طرفه مدل ماهی
[b]این مدل بافت مو که برای موهای بلند مناسبتر است ، برای نگهداری به کمی دقت نیاز دارد. اگر موهای شما لخت است با اتو مو یا ویو کمی به آن موج دهید. موها را به یک طرف جمع کرده و یک دم اسبی یک طرفه درست کنید. موها را با یک کش در کنار گردن ببندید تا ثابت بماند. حالا بافت ماهی را شروع کنید. موهای بسته شده را دودسته کنید ، یکی از دسته ها را با دست چپ گرفته و یک نوار باریک مو از بیرون دسته دیگر برداشته و روی آن دسته مویی که در دست چپ شماست قرار دهید . این کار را در طرف دیگر هم انجام دهید و آنقدر تکرار کنید تا تمام شود. سپس با یک کش بی رنگ دیگر انتهای موی بافته شده را ببندید. کشی که در بالای بافت و در کنار گردن بسته بودید را ببرید تا بافت کمی شل شود و ظاهر معمولی تری داشته باشد. برای اینکه کمی بیشتر شبیه ماهی شود، می توانید با انگشت وسط بافت را از هم کمی باز کنید.
[/b]


[عکس: ar4-1797.jpg]
بافت یک طرفه فرانسوی
این مدل بافت را برای موهای کوتاه هم می توانید انجام دهید. ابتدا یک دسته مو از کنار فرق سر انتخاب کرده و بصورت یکطرفه ببافید ؛ مدل موی فرانسوی حدود 2 تا 3 سانت پهنا دارد و از کنار فرق سر شروع می شود. مثل مدلهای قبلی انتهای بافت را با سنجاق یا کش محکم کنید و بقیه مو را هر طور که دوست داشتید مدل دهید.
صفحات: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17