ایران رمان

نسخه‌ی کامل: اخراج سرمربی فیورنتینا به خاطر بی علاقگی!
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرمربی جوان فیورنتینا از نیمکت مربیگری این تیم اخراج شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا وینچنزو مونتلا از مربیگری فیورنتینا برکنار شد.

ستاره سابق رم که فصل گذشته برخلاف گذشته نتوانست انتظارات روسای تیم را برآورده کند، باحکم رسمی باشگاه شغل خود را از دست داد.هواپیمای یک نفره سابق رم در چند ماه اخیر مدام از وضعیت تیم شکایت داشت و به وضوح از جدایی حرف می‌زد.

بیانیه باشگاه در مورد اخراج او هم با اشاره به این مطلب شروع می‌شود:« با توجه به رفتارهای اخیر مونتلا، باشگاه مطمئن شد دیگر شوقی برای ادامه همکاری دوساله وجود ندارد. بی علاقگی مربی به ادامه کار در آرتیمو فرانکی، طی توافقی دوجانبه برای جدایی را رقم زد.با تمام احترامی که برای مونتلا قائل هستیم، او را علاقه‌مند به باشگاه ندیدیم و به نظر می‌رسد قطع این رابطه ناقص و نامعقول، بهترین اقدام در شرایط فعلی باشد.»

در بخش دیگری از بیانیه به مشکلات زیر ساختی باشگاه و تلاش برای اصلاح اوضاع آشفته اشاره شد و مونتلا به خاطر عدم شفافیت، بی‌احترامی و رفتار نامناسب و دور از انتظار هواداران و ارکان باشگاه، مورد انتقادقرار گرفت.

مونتلا،2 فصل قبل فیورنتینا را تا آستانه لیگ‌قهرمانان پیش برد و به مقام نایب‌قهرمانی جام حذفی رساند اما تیم، فصل گذشته در نیمه‌نهایی لیگ اروپا حذف شد، جام حذفی را با ناکامی پشت سر گذاشت و در لیگ هم با کسب رتبه چهارم، فرصت حضور در لیگ‌قهرمانان را از دست داد.

منبع:
شهر خبر