ایران رمان

نسخه‌ی کامل: جنجال باردار شدن ریحانا از لئوناردو دی کاپریو! + عکس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 29.jpg]

یک مجله فرانسوی اعلام کرده است که ریحانا باردار شده و پدر بچه لئوناردو دی کاپریو می باشد!

به تازگی یک مجله فرانسوی با نام اووپس یک خبر جنجالی منتشر کرده است. این مجله در تازه ترین شماره خود اعلام کرده است که ریحانا باردار شده است و پدر بچه کسی نیست جز لئوناردو دی کاپریو!!

این مجله مدعی شده است که ریحانا هم اینک 2 ماهه باردار است و هنوز تصمیمی برای نگه داشتن یا سقط بچه نگرفته است و این در حالی است که لئوناردو دی کاپریو پس از مشخص شدن بارداری ریحانا از او خواسته تا بچه را سقط کند!

[عکس: portada-oops--490x578.JPG]

پس از انتشار این خبر وکیل دی کاپریو چنین ماجرایی را تکذیب کرده و اعلام کرد که از مجله اوپپس شکایت خواهد کرد اما گویا مجله فرانسوی از خبر خود مطمئن بوده و اعلام کرده که مشکلی با شکایت کردن آنها ندارد!

ریحانا هنوز به این اخبار واکنشی نشان نداده است.

ریحانا و دی کاپریو حدود 7 ماه پیش با یکدیگر آشنا شدند.
۱۰ ژانویه گذشته این دو با یکدیگر در مراسم تولد طراح سرشناس «نیکی اروین» حضور پیدا کرده اند و لحظات رمانتیکی را باهم گذرانده اند.دی کاپریو به تازگی رابطه خود را با «تونی گارن» به پایان رسانده و مجرد است.هرچند دوستان دی کاپریو وجود چنین رابطه ای را انکار کرده اند، این دو پس از مراسم جشن تولد نیز با یکدیگر در یک مهمانی دیگر با نائومی کمبل و فیفتی سنت حضور پیدا کرده اند.

[عکس: reyhana-22kh-2.jpg]

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو در ۱۱ نوامبر ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب‌های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه/ چهارم دی کپریو در واقع آلمانی است. نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه‌های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد.
ریحانا نیز در ۲۰ فوریه سال ۱۹۸۸ در شهر سنت مایکل در کشور باربادوس در منطقه کارائیب متولد شد.
ریحانا دختری معمولی بود که دوران راهنمایی اش را در مدرسه سیصد و ده ساله کامبرمیر در باربادوس گذراند. در سال ۲۰۰۳ با کمک دو نفر از همکلاسی هایش یک نمایش موسیقی سه نفره را اجرا کرد. در سال ۲۰۰۴، او برندهٔ مراسم دوشیزهٔ زیبای کامبرمیر شد و نمایش کوتاهی اجرا کرد. او با اجرای آهنگ قهرمان از ماریا کری برندهٔ جایزهٔ نمایش استعدادهای مدرسه اش شد و شاید همین امر سبب ورود او به عرصهٔ خوانندگی بود.

[عکس: reyhana-22kh-1.jpg]
اینا که هنوز تکلیفشون روشن نیست واسه چی بچه دار میشن که بخوان بعدش سقطش کنن حیونکی روazsxazsx