ایران رمان

نسخه‌ی کامل: استقرار سایت برف روبی به دنبال اولین برف پاییزی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بارش اولین برف پاییزی در واپسین روزهای آخرین ماه از پاییز و در آستانه فصل زمستان 10 سایت برف روبی در منطقه 9 راه اندازی شد و پس از بررسی های نقاط حساس منطقه مخازن در حاشیه معابر جانمایی شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حسین سلطانی،شهردار منطقه 9 تصریح کرد: به منظور آمادگی در برابر بارش برف و یخ زدگی معابر، 10 ستاد اصلی،فرعی و مرکزی برف روبی در منطقه راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: امکانات این سایت ها شامل،کیسه های شن، پارو،وسایل برف روبی است و نیروهای کارگری در صورت لزوم به بخش های مختلف اعزام می شوند.
وی اذعان داشت: امسال سهمیه منطقه 9 برای شن و نمک 4 هزار عدد و به میزان 400 تن بوده است و این شن ها و نمک ها علاوه بر ستادهای ذکر شده در 40 مخزن زرد رنگ در منطقه قرار داده شده تا زمان بارش برف شهروندان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.
سلطانی تاکید کرد: از نقاط شاخص منطقه میدان آزادی و فتح در ورودی غربی می توان اشاره کرد که علاوه بر این در بزرگراه های شهید آیت الله سعیدی و فتح(ابتدای پل کن و خیابان قزوین) سایت های برف روبی به همراه عوامل کارگری مستقر شدند.
شهردار منطقه 9 خاطر نشان کرد: استقرار تجهیزات برف روبی نظیر ماشین آلات سنگین،شامل 3 دستگاه گریدر،3 دستگاه کامیون،8 دستگاه خاور، 1 دستگاه لودر،3 دستگاه باب کت،3 دستگاه نیسان آماده خدمت رسانی به شهروندان است./ف