ایران رمان

نسخه‌ی کامل: توجه به پیشگیری آسیب های کودکان از مهمترین پروژه هاست
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
توجه به پیشگیری آسیب های فردی و اجتماعی کودکان با تقویت توانمندی مربیان خانه های اسباب بازی پهنه جنوب از مهمترین و با اهمیت ترین پروژه هاست.
رسول جوادی معاون اجتماعی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: نخستین دوره آموزشی،توجیهی مربیان خانه های اسباب بازی مناطق پهنه جنوب با حضور مربیان مناطق 20،19،18،17،16،11 در هفته جاری، در شهرداری منطقه 19 در حال برگزاری است.
وی با اشاره به لزوم برگزاری این دوره ها در افزایش کیفیت و کارایی ارائه خدمات مربیان خانه اسباب بازی افزود: دوره های آموزشی،با هدف ارتقاء دانسته ها، کیفیت خدمات آموزشی، از روز شنبه همین هفته به مدت 5 روز تا 29 آذر دایر است.
جوادی در ادامه با تاکید بر این موضوع گفت: مباحث روانشناسی کودک، ایمنی و کمک های اولیه،بازی و اسباب بازی،تربیت دینی،علمی و آموزشی در دوره ها آموزش داده می شود.
وی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این دوره ها افزود:تامین نیازهای آموزشی مربیان،تقویت سلیقه ها،ایجاد و تقویت،توانمندی آنها،ایجاد زمینه جبران خلاء ها و کمبودها،مقابله با آسیب های کودکان،تقویت مشارکت و همکاری مربیان و مرکز علمی-کاربردی آموزش های شهروندی از اهداف برگزاری این دوره ها است./ف