ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رابطه مرد 31 ساله و دوسـ ـت دختر 91 ساله اش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2



[عکس: 884374861-parsnaz-ir.jpg]
رابطه مرد 31 ساله و دوسـ ـت دختر 91 ساله اش کایل جونز، جوان ۳۱ ساله آمریکایی از شهر اگوستا در ایالت جورجیا، 5 سال است با زنی 91 ساله دوست است. کایل جونز با شماری از زنانی که در خانه سالمندان زندگی میکنند، قرار میگذارد و با آنها بیرون میرود. او حتی آنها را به دیدار مادر ۵۰ سالهاش به منزل میبرد.

اما رابطهاش با مارگوری ماکول ۹۱ ساله، رابطهای مقطعی و کوتاه مدت نبود.این رابطه ۵ سال است که ادامه دارد.با وجود این که مارگوری ۶۰ سال از کایل بزرگتر است، اما رابطه جنسی پر حرارتی دارند. همواره کنار هم هستند و دستانشان در دستان هم است.

کایل جونز معشوقه 91 ساله اش را به دیدار مادر 50 ساله اش می برد
کایل میگوید: «تمایلهای مغز متفاوت است.برخی مردان زنان بور را ترجیح میدهند، برخی زنان سبزه را… من زنان مسن را دوست دارم.نخستین رابطه جنسی کایل در 18 سالگی با زنی 50 ساله بود. این جوان ۳۱ ساله، روزانه در شبکههای اجتماعی نیز با زنان دوست میشود و با آنها به صحبت مینشید.

او در این باره میگوید: «سن اکثر آنها ۶۰ تا ۸۰ سال است. هرگاه سعی کنم با خانمی مسن صحبت کنم، نخستین واکنشش این است که میگوید: تو بسیار کوچک هستی. من راه ادامه صحبت را به خوبی می دانم و به آنها میگویم رابطه لذتبخشی خواهد بود.»کایل در سال ۲۰۰۹ با مارگوری در یک کتابفروشی آشنا شد.آنجا از او شماره تلفن خواست.
[عکس: 36042250-parsnaz-ir.jpg]
مارگوری که به مدت ۳۷ سال با پدر فرزندان خود زندگی کرده بود، با رفتن سر قرار موافقت کرد. او میگوید: «ابتدا به دیگر زنانی که با آنها رابطه داشت، حسادت میکردم. اما همواره به من میگوید که بهتر از آنها هستم و نزد من باز میگردد.»مارگوری ادامه میدهد که رابطهشان بسیار هیجان انگیز است «در تخت خواب لباسهای تحریک کننده میپوشم و سعی میکنم سوتینم را باز نکنم.

مارگوری میگوید که اکثر فرزندانش پسر هستن و اهمیتی به آنچه انجام میدهد، نمیدهند. آنها ۷۱،۶۳،۶۱.۵۲و ۵۰ ساله هستند. او ادامه میدهد: بسیاری اوقات که بیرون میرویم مردم گمان میکنند پسر یا نوه من است. نوههایی با همین سن و سال دارم.کایل میگوید که چروکهای گردن و صورت را دوست دارد.

کایل به خاطر این روابطش مورد انتقاد هم قرار میگیرد. او میگوید که بسیار میشنود که میگویند به دنبال پول زنان مسن یا ارث آنها پس از مرگشان است، یا اینکه این زنان برای من خرید میکنند «اما این مساله به هیچ وجه درست نیست

من این کار را میکنم چون دوست دارم و آنها هم او را دوست دارند با زنانی از طبقههای مالی متفاوت در ارتباط هستم.مادر کایل میگوید که ابتدا گمان میکرده این تمایل کایل مقطعی و گذرا است اما پس از آن و با طولانی شدن رابطهاش میفهمید که این آن چیزی است که دوست دارد و گذرا نیست و برایش هم این مساله عجیب نیست.
اه حالم بد شدUndecided
اینم خواسته یجوری خودشو مطرح کنه
خودم تا یه ربع هنگ بودم asnaasna
:| :|
مور مورم شد Undecided
يعنى واقعا دوره ى اخر الزمون شده !
پسر ٣١ ساله و دوسـ ـت دختر(!) ٩١ ساله ؟! Undecided
چقدر چندشه ! AngryAngryAngry

حالم بدشد.Angry
سرم گیج رفت...
چــــــــــــی؟؟؟aacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacpaacp


اونم دوس دخــــــــتر؟؟!؟!jfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfgjfg


بسم الله الرحمن الرحیمtyol
جاااااااااااااااااااااااااااااااااان؟بخدا فکر کردم شوخیه
جل الخلائق...
60‏ سال اختلاف سنی ی ی ی
ینی نوه و مامان بزرگ خودمون دیگه!!!
باهم دوستن!
اونم نه دوست معمولی!
رابطه هم دارن!
نعععع مگه میشه؟؟؟
دوسـ ـت دختر؟
بابا این پیرزنه دیگه داره نفت میشه بس سن داره
صفحات: 1 2