ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری نخستین اجلاس سازمان‌های مردم نهاد جوانان و بیداری اسلامی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وزارت ورزش و جوانان با همکاری دبیرخانه مجمع بیداری اسلامی، نخستین اجلاس سازمان های مردم نهاد و بیداری اسلامی را برگزار می کند.
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، هدف از برگزاری نخستین اجلاس سازمان های مردم نهاد و بیداری اسلامی، بهره گیری از ظرفیت اجتماعی سازمان های مردم نهاد جوانان در جهان اسلام و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطح بین المللی، به ویژه در بین کشورهایی است که بیداری اسلامی در آنها محقق شده است.

تبیین بیداری اسلامی در چارچوب اندیشه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در بین کشورهای اسلامی، ترویج الهام بخش اندیشه ناب اسلامی در تحقق بیداری اسلامی در مقابل تحلیل های سکولاریستی و ایجاد شبکه اجتماعی جوانان جهان اسلام و تقویت باورهای اسلامی و اتحاد بین آنها از دیگر اهداف برگزاری این اجلاس است.

بر اساس این گزارش جریان بیداری اسلامی فرصت مناسبی است تا با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد جوانان که در عرصه های داخلی و بین المللی تاثیرگذار هستند، اهداف و گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر اندیشه امام خمینی(ره) در سطح جهان و بخصوص در جهان اسلام ترویج و انتشار یابد.

بیداری اسلامی یکی از مهمترین تحولات بین المللی سالهای اخیر بوده که به دست جوانان

کشورهای اسلامی به وقوع پیوسته است. از این رو تشکیل شبکه بین المللی اجتماعی سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بیداری اسلامی، گامی مهم در راستای تحقق اهداف نخستین اجلاس سازمان های مردم نهاد و بیداری اسلامی است.

علاقه مندان به شرکت در این اجلاس می توانند به پورتال وزارت ورزش و جوانان به نشانی http://www.msy.gov.ir و یا به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها مراجعه نمایند.

اولویت های ثبت نام در این اجلاس با افراد دارای تجربه فعالیت در موضوع بیداری اسلامی است./