ایران رمان

نسخه‌ی کامل: وزیر کشور:متاسفانه کشور ما در آماج قاچاقچیان قرار گرفته است
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در بازدید فدتوف از مرکز برنامه ریزی مشترک در تهران مطرح شد؛

وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران از بازدید یوری فدتوف معاون دبیر کل و مدیر اجرایی UNODC از مرکز برنامه ریزی مشترک سه جانبه ی ایران در امروز خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، امروز دکتر نجار با فدتوف در حاشیه ششمین نشست وزرای ابتکار سه جانبه گفت: گزارشات واصله از وضعیت کشت و تولید مواد مخدر در استان های مختلف افغانستان همچنان نگران کننده است و متاسفانه کشور ما در آماج قاچاقچیان قرار گرفته است.همان گونه که در گزارشات بیان شده در 2 هفته اخیر دو محموله بزرگ 11 و 7 تنی انواع مواد مخدر در نوار مرزی مشترک با پاکستان کشف شده است.

وی افزود: از حمایت های انجام شده از سوی دفتر مقابله با مواد مخدر و جنايات سازمان ملل متحد در زمینه ابتکار سه جانبه من الجمله تقویت مرکز برنامه ریزی مشترک و دفاتر رابط مرزی بسیار قدردانی می کنيم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: اگر چه جی پی سی در همین مدت کوتاه کارنامه درخشانی داشته است ولی شرط موفقیت کامل آن در گرو حمایت و پیگیری های بیشتر دفتر UNODC و شخص جنابعالی است تا این نهاد از فاز عملیات همزمان به سوی عملیات مشترک مبتنی بر اطلاعات حرکت نماید./ل