ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تردید تام کروز نسبت به فرقه ساینتولوژی به خاطر دخترش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
تردید تام کروز به فرقه ساینتولوژی

...در این مدت سوری به کلاس های باله رفته و پیشرفت کرده اما تام کروز زمانی که این موضوع را شنید به این خاطر که نمی تواند اجرای سوری را ببیند گریست...

[عکس: gxho0ft88m0av1nrdss3.jpg]

به ادعای بعضی رسانه‌ها، تام کروز نسبت به عقیده ای که به فرقه ساینتولوژیست ها دارد دچار تردید شده است.

[عکس: ewk92mertqp63ajxgt1j.jpg]

به گزارش سرویس سینم ای جهان کافه سینم ا یکی از دلایل تردیدهای او رابطه اش با دختر نه ساله کروز و کتی هولمز سوری است. هرچقدرتام کروز که یکی از اعضای بلند مرتبه فرقه است به عقاید ساینتولوژیست ها اهمیت بدهد اما عشق و علاقه اش به سوری بیشتر است. در این مدت سوری به کلاس های باله رفته و پیشرفت کرده اما تام کروز زمانی که این موضوع را شنید به این خاطر که نمی تواند اجرای سوری را ببیند گریست. اگر فرقه ساینتولوژیست ها سوری را یک suppressive(دشمن کلیسا) در نظر بگیرد آنگاه داشتن ارتباط تام با دخترش سخت تر خواهد شد. و آن گونه که رسانه‌ها اطلاع داده‌اند طبق عقاید این فرقه ارتباط داشتن با چنین افراد مخالفی ممنوع است! تام کروز نیز میان این عقاید و علاقه به دخترش مانده است.

[عکس: axzfsdgavnse0zlxq8js.jpg]

این در حالی است که کتی هولمز سال 2012 تام کروز را ترک کرد و درخواست جدایی داد چون نمی خواست دخترشان با این عقاید بزرگ شود. کروز در مصاحبه ای اقرار کرد که یکی از علت های جدایی کتی همین فرقه ساینتولوژی بود. پس از جدایی رابطه تام کروز و کتی هولمز که همیشه از طریق یک واسطه بوده و تام بندرت دخترش را دیده است.

کافه سینم ا