ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تخصيص 50 درصد از اعتبارات سال 92 سازمان ورزش شهرداري تهران به ورزش ب?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
آقامیر در منطقه 21 عنوان کرد:

رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران از تخصيص 50 درصدي اعتبارات اين سازمان به ورزش بانوان در سال 1392 خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مراسم اختتاميه فوتسال بانوان شاغل مناطق 22گانه شهرداري تهران با حضور رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران، شهردار و مديران منطقه 21 تهران در مجموعه ورزشي الزهرا(س) 35 برگزار شد.
رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران در اين مراسم گفت: در دوره کنوني مديريت شهري تهران توجه ويژه اي به مقوله ورزش به خصوص ورزش بانوان در سطح شهر تهران شده است و مديريت شهري بيشترين فضا و امکانات و تسهيلات لازم را براي رونق و شکوفايي ورزش بانوان در شهر تهران تدارک ديده است.
آقا مير با بيان اينکه هم اکنون در شهر تهران 60 مجموعه ورزشي مختص بانوان وجود دارد اظهار داشت: تمامي اين امکانات در راستاي رشد و بالندگي بانوان و توجه به امر ورزش اين قشر از جامعه است اما اين کافي نيست و بايد با فرهنگسازي و توجه بيشتر به ورزش ، شاهد جامعه اي سالم، سلامت و پر نشاط باشيم و بدانيم به هر ميزان که به ورزش بانوان از سوي دستگاه هاي ذيربط توجه شود به طور حتم سلامت رواني و ارزش هاي اجتماعي در تمامي عرصه ها تأمين خواهد شد.
رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران افزود: تلاش همه مديران در هر جايگاه مديريتي بايد توجه به امر ورزش و فرهنگسازي مناسب براي حضور هر چه بيشتر و فعال تر بانوان ورزشکار در عرصه هاي بين المللي باشد و همه مسئولان بايد زمينه حضور بانوان با تقواي کشور در تمامي عرصه ها و لايه هاي اجتماعي فراهم کنند تا شاهد جامعه اي پويا، بالنده و پر نشاط باشيم.
آقا مير همچنين از تخصيص 50 درصدي اعتبارات سازمان ورزش شهرداري تهران به امر ورزش بانوان در سال 1392 خبر داد و گفت: سال آينده با يک تلاش و همت مضاعف با توجه و نگاه ويژه به برگزاري المپياد محلات در جهت ارتقاي ورزش شهروندي و در رأس آن ورزش بانوان گام بر مي داريم هر چند که در سال جاري نيز با راه اندازي المپياد محلات،ليگ محلات و توجه به ايستگاه هاي تندرستي،35 در صد رشد را در زمينه ارتقاي ورزشي شهروندي نسبت به سال هاي گذشته شاهد بوديم.
وي در پايان بيان کرد: نگاه ويژه مديريت شهري تهران به امر ورزش خصوصا ارتقاي ورزش بانوان با رعايت و حفظ منزلت زن مسلمان ايراني الگوي خوبي براي ديگر سازمانها براي پيشبرد امر ورزش در سطح جامعه بوده است و زنان جامعه نيز با حضور خود و با رعايت ارزش ها و شئونات اسلامي در مجامع بين المللي خوش درخشيده و ثابت کرده اند با فراهم بودن امکانات و فرهنگسازي مناسب در عرصه هاي مختلف ورزشي قابليت کسب موفقيت و رسيدن به رشد و بالندگي هر چه بيشتر را دارند.
بر اساس اين گزارش ، در ادامه اين مراسم دکتر مصطفي سليمي شهردار منطقه 21 نيز با بيان اينکه در کشور ما نيمي از جمعيت را بانوان تشکيل مي دهند گفت:رشد و گسترش ورزش بانوان در کشور با محدوديت هايي مواجه است که بايد با تلاش و مساعدت تمامي مسئولان و با ايجاد فضاهاي ورزشي مختص بانوان در راه ارتقاي ورزشي بانوان گام برداشته شود و زمينه ساز حضور آنها در جامعه باشيم.
وي افزود:در جهت ارتقاي ورزش ميان شهروندان هر اقدامي که لازم است بايد انجام شود چرا که داشتن جامعه اي بالنده و پر اميد جز از طريق حضور شهرونداني سالم، پويا و با نشاط در آن محقق نخواهد شد.
سليمي افزود:در اين راستا و براي فرهنگسازي در امر ورزش و داشتن روحيه ورزشکاري ميان شهروندان جامعه اولين گام براي رسيدن به جامعه اي آرماني و عاري از هر گونه آسيب اجتماعي اعم از اعتياد بزهکاري و ديگر موارد است.
شايان گفتن است ، در پايان اين مراسم از مقام هاي اول تا سوم وهمچنين تيم اخلاق اين دوره از مسابقات با اهداي جوايزي تجليل بعمل آمد که به ترتيب منطقه 20 با کسب مقام اول، منطقه 1 با کسب مقام دوم، منطقه 11 با کسب مقام سوم و همچنين منطقه 21 بعنوان تيم اخلاق اين دوره از مسابقات برگزيده شدند./ف