ایران رمان

نسخه‌ی کامل: حال و روز سالومه سید نیا مهره سوخته شبکه من و تو
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سالومه سید نیا

بدنامی‌های «سالومه سیدنیا» و شکست‌های متعدد وی در اجرا و برنامه‌سازی سبب شد تا وی نسبت به دیگر عوامل شبکه «من و تو»، کمتر حق برنامه‌سازی و اجرا داشته باشد.

«سالومه سیدنیا» یکی از مجریان تلویزیون ماهواره‌ای «من و تو» است که پس از اجرای برنامه «سالی تاک» و برنامه بی‌محتوا و خسته‌کننده «سمت نو»، از سوی مدیریت شبکه مأموریت یافت تا با تولید برنامه‌ای تازه جلوی ریزش مخاطبان را بگیرد.

وی با تغییر قالب و دکور برنامه تکراری «جواب با سالومه» کوشید مشکل را حل کند، اما همان‌طور که انتظار می‌رفت در جلب نظر بینندگان شکست خورد و موفق نشد آنها را با خود همراه کند.

چندی نگذشت که این برنامه نیز با شکست مواجه شد تا آن جایی که مدیریت تلویزیون «من و تو» بیش از ۳ ماه است که آنتن را از وی گرفته تا بیش از این «من و تو» متضرر نشود. به عبارت دیگر، شکست متوالی «سالومه سیدنیا» در «من و تو»، اکنون او را به مهره‌ای سوخته در این تلویزیون لندنی تبدیل کرده است.

«سالومه سیدنیا» پیش از پیوستن به تلویزیون «من و تو» سابقه کار در روزنامه‌های زنجیره‌ای ایران و تلویزیون «بی‌بی‌سی فارسی» را داشت. وی همچنین در سالهای گذشته به عنوان سیاه‌لشگر در سینم ای ایران مشغول به فعالیت بود.

اکنون وضعیت «سالومه سیدنیا» به جایی رسیده که با ابراز حسادت نسبت به موفقیت‌های رسانه‌ای «احسان علیخانی» مجری برنامه «ماه عسل» به این مجری ایرانی فحاشی می‌کند و یا با عجز آرزو می‌کند که ایکاش به جای «جناب‌خان» شخصیت عروسکی برنامه خندوانه شبکه نسیم باشد.

«سالومه سیدنیا» همچنین با انتشار تصاویری از حضور خود در پشت‌صحنه برنامه‌های تلویزیون «من و تو»، به‌دنبال القاء این موضوع به مخاطبین است که هنوز در این تلویزیون فعالیت دارد.

وی در ماه‌های اخیر با برقراری ارتباط با برخی عوامل «بی‌بی‌سی فارسی» از جمله «صادق صبا» و «علی همدانی» به‌دنبال بازگشت به این تلویزیون انگلیسی است.

[عکس: ks4ttnpbhae61eaoe59z.jpg]