ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رضایت 100 درصدی شهروندان شمال شرق پای[color=#ff0000]تخت[/color] از عملکرد مدیریت شهری
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری منطقه 4 از پیاده سازی استاندارد مدیریت کیفیت و اخذ تاییدیه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) خبر داد و گفت: در این سیستم مدیریت یکپارچه توجه ویژه ای به رضایتمندی شهروندان و بهبود کیفیت خدمات رسانی شده است.
سعید ابریشمی راد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور افزایش سطح کیفیت خدمات شهری قابل ارایه به شهروندان با بکارگیری کارکنان شایسته، افزایش رضایتمندی ذینفعان و افزایش سطح زندگی شهری نسل حال و آینده،‌ 5 استاندارد در شهرداری منطقه 4 استقرار یافت تا بتوان با رعایت و اجرای دقیق آنها رضایت 100 درصدی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری حاصل شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 4 ادامه داد: 2008، 2004، ISO9001، 2007، ISO14001،‌ OHSAS18001، 2004، 1999، ISO10002، ISO10015 از جمله استانداردهایی است که در این منطقه اجرا و مراقبت از آنها طی سال جاری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

ابریشمی تصریح کرد: بهبود مداوم سیستم مدیریت کیفیت، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، مدیریت و استفاده بهینه از منابع و انرژی در فعالیت های جاری و پروژه ها، پیشگیری و کاهش آلودگی های محیط زیست، خطرات ایمنی و بهداشت حرفه ای و بهسازی مستمر آن، رسیدگی دقیق و به هنگام پیشنهادات و شکایات شهروندان با در نظر گرفتن کیفیت و صرفه جویی در وقت و هزینه از موضوعات مهم خطی مشی سیستم مدیریت یکپارچه است.

وی اظهار داشت: تحقق اهداف عالی سازمان و یکپارچه سازی تمام سیستم های مدیریتی و همکاری مطلوب شهروندان با مدیریت شهری می تواند زمینه ساز توسعه پایدار و بستری جهت اعمال مبانی نظری اصول رهبری و مدیریت در سازمان باشد.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه 4 بیان کرد: ممیزی اخذ و نگهداری استانداردهای پیاده سازی شده، طی 2 روز 19 و 20 آذر ماه جاری توسط شرکت NISCERT آلمان انجام شد.

ابریشمی در ادامه از پیاده سازی سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و محیط زیست (HSE-MS) خبر داد و خاطر نشان کرد: این سیستم مدیریتی تا پایان سال جاری در سطح منطقه پیاده سازی خواهد شد./ز