ایران رمان

نسخه‌ی کامل: قائم مقام كميته امداد از طرح هاي عمرانی جنوب استان كرمان بازديد كر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
قائم مقام کمیته امداد به منظور بازدید از روند اجرای طرح کپرزدائی به جنوب استان کرمان سفركرد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) ؛محمد علي هاشمی، در اين سفر ضمن بازديد از طرح کپرزدائی در شهرستانهای کهنوج،منوجان،رودبار جنوب،فاریاب و قلعه گنج، در خصوص وضعيت پروژه طرح كپرزدايي اظهار داشت: با توجه به اينكه اين پروژه به سرعت در حال پيشرفت است، شاهد اتمام آن در شش ماهه آينده خواهيم بود.

وي در ادامه اين سفر از زميني كه به منظور احداث ساختمان اداری مدیریت شهرستان کهنوج، در نظر گرفته شده بازدید كرد و گفت: مراحل احداث ساختمان اداری این مدیریت، آغاز شده است و انشا ا... طی یکسال آینده مورد بهره برداری قرار مي گیرد.

افتتاح خوابگاه دانش آموزی کمیته امداد شهرستان قلعه گنج

در ادامه هاشمی ضمن بازدید از نحوه بازسازی منازل محرومین در جنوب استان کرمان، همگام با مردم،مسئولین،دانش آموزان تحت حمایت و امدادگران؛ خوابگاه دانش آموزی شهرستان قلعه گنج را افتتاح نمود.

وي همچنين از بخشهای مختلف این خوابگاه بازديد و با دانش آموزان تحت حمایت كميته امداد ساکن در اين خوابگاه دیدار وگفتگوکرد.

برپایه این خبر مهندس هاشمی افزود:دانش آموزان تحت حمایت امداد باید در کنار تحصیل به تهذیب نفس هم بپردازند و با درک موقعیتها همواره گوش به فرمان فرامین مقام معظم رهبری باشند.

وی خطاب به مدیر کمیته امداد شهرستان قلعه گنج گفت:بهتر است برنامه مدیریت خوابگاه را به دانش آموزان بسپارند تا روحیه خودباوری و مدیریت در آنان تقویت شود.

گفتنی است، این خوابگاه دانش آموزی در زمینی به مساحت 2500مترمربع وبا زیربنای 1062مترمربع از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری و اعتبارات امدادی احداث گردیده است./ز