ایران رمان

نسخه‌ی کامل: افزایش فروش فیلم در [color=#ff0000]سینم[/color] ای ایران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
94/5/14

خبرگزاری فارس: حجت‌الله ایوبی عصر امروز در جریان بازدید از سینم اهای این شهر با اشاره به وجود 350 سینم ا در کشور اظهار کرد: کشورهای در رده ایران دارای چهار هزار سینم ا هستند و ظرفیت افزایش سینم ا در کشور وجود دارد.

وی به فروش 30 میلیارد تومان سینم ای ایران در چهار سال دولت گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته 60 میلیارد تومان فروش سینم ای ایران بود و پیش‌بینی می‌شود فروش بیشتری در سال جاری داشته باشیم.

ایوبی با تاکید بر تلاش ویژه برای ساخت سالن سینم ا در کشور، بیان کرد: ساخت سینم ا با ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیازی به اعتبارات دولتی ندارد.

رئیس سازمان سینم ایی خواستار ارائه مشوق برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در ساخت سینم ا در کشور شد و تصریح کرد: موج جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت سینم ا در کشور آغاز شده و آمادگی ایجاد سینم ا در مجتمع‌های فرهنگی وجود دارد.

وی گسترش سینم ا در کشور را نیازمند اراده سیاسی عنوان کرد و گفت: آمادگی حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای احداث سینم ا را داریم.

ایوبی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های هنری مختلف در کشور، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های مناسب با استان‌ها در سطح ملی باید تعریف شود.

*برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی نماد دیپلماسی فرهنگی کشور

رئیس سازمان سینم ایی، کشورهای حاشیه دریای خزر را قابلیت مناسبی برای برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی در گیلان خواند و یادآور شد: برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی نماد دیپلماسی فرهنگی کشور است.

وی برگزاری جشنواره دریای دوستی در گیلان را حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: سازمان سینم ایی ایران آمادگی بررسی برگزاری جشنواره‌های در شأن ملی را دارد.

ایوبی بر توجه ویژه به انجمن سینم ای جوان تاکید کرد و افزود: انجمن مذکور یکی از تجربه‌های خوب و اسلامی در کشور است و اصراری نداریم انجمن سینم ای جوان زیر نظر اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره شود.

رئیس سازمان سینم ایی با بیان اینکه انجمن سینم ای جوان باید استقلال خود به عنوان نهاد فرهنگی را حفظ کند، اظهار کرد: انجمن سینم ای جوان از جایگاه بسیار مهمی در جامعه برخوردار است و آموزش جوانان را به عهده دارد.