ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برنامه های سازمان آموزش فنی و حرفه ای برای کاهش آسیب های اجتماعی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: آموزش افراد بیکار و ردیابی افراد بهبود یافته که وارد اجتماع شده اند از برنامه های سازمان فنی و حرفه ای در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.
کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: سرمایه گذاری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی امری ضروری است که در این راستا پیشگیری مهمترین بخش کاهش آسیب های اجتماعی است که نیازمند فرهنگ سازی تغییر نگرش افراد و اجرای برنامه های آموزشی لازم است.

وی افزود: برای اینکه در حوزه پیشگیری آسیب های اجتماعی در کشور موفق عمل کنیم نیازمند یک نقشه راه جامع و کامل از مرحله پیشگیری و کنترل تا درمان و هدایت هستیم.

پرند در ادامه سرمایه گذاری در بحث کاهش آسیب های اجتماعی را ضروری دانست و تصریح کرد: افراد آسیب دیده اجتماعی در 3 گروه افراد آسیب پذیر بیکار، نخبه و بهبود یافته قرار دارند که با برنامه ریزی های مناسب می توان این افراد را تحت حمایت قرار داد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: آموزش افراد بیکار، استفاده از افراد نخبه به عنوان مربی برای آموزش سایر آسیب دیدگان و ردیابی افراد بهبود یافته که وارد اجتماع شده اند از برنامه های این سازمان در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است./ف
اگه اين كارها رو بكنن كه عاليه