ایران رمان

نسخه‌ی کامل: انفجار ماده منفجره در كرج 3 قرباني گرفت
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
انفجار ماده منفجره در كرج 3 قرباني گرفت

انفجار مواد منفجره عصر روز يكشنبه در شهر كرج موجب مرگ دو جوان و مجروح شدن يك نفرديگر شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران عصر ديروز (يکشنبه) انفجار ماده منفجره در شهر کرج موجب مرگ و مجروح شدن سه تن شد.
با توجه به اظهارات شاهدين گفته ميشود در اين حادثه سه جوان در حالي که با چرخهاي دستي ضايعات آهن حمل ميكردند در حال عبور از خيابان بودند که انفجار رخ داده است.
پس از وقوع اين حادثه خبرنگار باشگاه خبرنگاران بلافاصله در محل انفجار حاضر شد و در گفتگو با شاهدان عيني اين حادثه در جريان جزئيات وقوع اين انفجار قرار گرفت.
يكي از شاهدان عيني در اين خصوص گفت: هر دو جوان به شدت از ناحيه کمر به بالا مجروح شده بودند به نحوي که چهره آنها قابل شناسايي نبود.
همچنين يکي ديگر از شاهدان اظهار داشت: شي منفجر شده در دستان دو جوان قرار داشت که به محض انفجار هر دو در دم کشته شدند و نفر سوم نيز دچار آسيب ديدگي شديد شد.
در پيگيريهاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشخص شد نفر سوم اين حادثه بلافاصله پس از وقوع حادثه به بيمارستان منتقل شده و تا لحظه مخابره اين خبر وضعيت وي مطلوب گزارش نشده است.
مشاهدات عيني خبرنگار باشگاه خبرنگاران از محل وقوع انفجار حاكي است در اين حادثه ترکشهاي انفجار ماده منفجره موجب کنده شدن آسفالت و سوراخ شدن درب آهني منزل همجوار شد.
يک منبع آگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره علت وقوع اين حادثه گفت: دليل اصلي اين انفجار مقداري مواد منفجره بوده است که به علت کنجکاوي اين دو جوان هنگام بررسي آن منفجر شده است.