ایران رمان

نسخه‌ی کامل: یکتا ناصر: بازی در [color=#ff0000]سینم[/color] ا و تئاتر تفاوتی ندارد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
94/7/14

آی سینم ا: یکتا ناصر که به تازگی بازی در نمایش «مردگان بی کفن و دفن» را به پایان رسانده، معتقد است بازی در سینم ا تفاوت زیادی با ایفای نقش بر صحنه تئاتر ندارد و تمایز بزرگ به ارتباط بین بازیگر و کارگردان مربوط می‌شود.

این بازیگر که این روزها نسبت به شش ماه اول سال پر کار تر شده است، درباره بازی در فیلم «من سالوادور نیستم» و نمایش «مردگان بی کفن و دفن» به آی سینم ا می گوید: «من شش ماه اول سال خیلی درگیر بودم و در فیلم «من سالوادور نیستم» بازی می کردم. وقتی هم بعد از اتمام این کار به ایران برگشتیم، حدود 4 ماه مشغول تمرین «مردگان بی کفن و دفن» بودم و از اواخر شهریور این نمایش به روی صحنه رفت. من خیلی به این موضوع فکر نمی کنم که پر کار باشم و یا کم کار. بیشتر می خواهم در نقش هایی بازی کنم که حرکتی رو به جلو در کارهاییم به حساب بیاید.»

[عکس: 661783_178.jpg]

او درباره فعالیت های بازیگری خود در این روز ها می گوید: «همزمان مشغول بازی در دو فیلم «مشکل گیتی » و «آشوب» کاظم راست گفتار هستم. البته بازی در این دو فیلم به گونه ای است که خللی به هیچکدام یک از آنها وارد نمی کند.»

یکتا ناصر که تا به حال در سه نمایش به روی صحنه تئاتر رفته است، تفاوت زیادی بین بازی در سینم ا و تئاتر نمی بیند و معتقد است که تنها تفاوت این دو مدیوم با یکدیگر به نحوه ارتباط کارگردان با بازیگران بازمی گردد: «به نظر من بازی در تئاتر و سینم ا خیلی به لحاظ بنیادی با یکدیگر متفاوت نیستند، این تفاوت ها بیشتر به لحاظ ارتباط کارگردان با بازیگر است، چون در سینم ا کارگردان در هر صحنه فیلمبرداری می تواند با بازیگر ارتباط برقرار کند، و نوع سلیقه اش را به بازیگر گوشزد کند.

اما در تئاتر کارگردان باید قبل از هر نمایش و تمرین ها تمام حرف‌هایش را با بازیگر زده باشد. من تا به امروز دو کار دیگر هم در تئاتر انجام داده بودم، به نام «دختر یانکی» و «عاشقانه های نا آرام» اما «مردگان بی کفن و دفن» از هر لحاظ انرژی بسیار خوبی به من داد و خیلی از آن راضی هستم.»
خوب به نظرم بازیگرای سینم ا بیشتر مطرح هستن بین مردم
واز نظر سختی هم‌که هرکاری سختی خودش رو داره
سینم ا جلوی دوربین تئاتر جلوی مردم