ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آماده‌ باش آتش‌ نشانی در تاسوعا و عاشورا
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
94/7/30

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آماده باش صد درصدی آتش‌نشانان تهرانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

"سید جلال ملکی" درباره تمهیدات آتش نشانی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: در این دو روز کلیه 120 ایستگاه آتش‌نشانی در حالت آماده باش هستند ضمن اینکه تعدادی از آتش‌نشانان در قالب گروه‌های چند نفره و به شکل استقرار خودرویی در اطراف حسینیه‌ها، مساجد و هیات‌های شلوغ و پرتجمع مستقر خواهند شد.

ملکی با بیان اینکه گشت‌های موتوری نیز در این ایام در سطح پایتخت فعالیت خواهند کردT خاطرنشان کرد: همچنین در شب تاسوعا در اطراف اماکن پرتجمع شامل حرم شاه عبدالعظیم، امامزاده صالح، امامزاده معصوم، مهدیه تهران و... آتش نشانان مستقر خواهند شد.

به گفته ملکیT استقرار آتش نشانان در روزهای تاسوعا و عاشورا از ساعات اولیه صبح آغاز شدهT تا پایان عزاداری‌ها در نیمه شب ادامه خواهد داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از شهروندان خواست همکاری‌های لازم را با آتش نشانان داشته باشند و در صورت بروز هر نوع حادثه ضمن حفظ خونسردی خود یا به ماموران مستقر مراجعه کرده یا با سامانه 125 تماس بگیرند.