ایران رمان

نسخه‌ی کامل: درخواست قلیـ ـونی رضا صادقی از هوادارانش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.


94/10/5

خبرآنلاین: رضا صادقی با انتشار عکسی از خودش در حال کشیدن قلیـ ـان به هوادارانش قول داد تا قلیـ ـان نکشد و قلیـ ـانش را بشکند. او از طرفدارانش خواست آنها هم به هر نوع دود و دم نه بگویند.

رضا صادقی به ۵۰۰ هزار فالوئرش در اینستاگرام قول داد تا کشیدن قلیـ ـان را ترک کند و قلیـ ـانش را بشکند.

او از هوادارانش هم درخواست کرد تا هر نوع دخانیات را کنار بگذارند.

رضا صادقی از قلیـ ـان به عنوان تفریح مرگ‌آور جامعه ما نام برده و آن را مقدمه‌ای برای کشیدن سیـ ـگار و اعتیاد توصیف کرده است.

رضا صادقی در این پست اینستاگرامی توضیح داده که هر از گاهی قلیـ ـان می‌کشد و این برای او یک سهل انگاری است.

[عکس: 734684_106.jpg]

نوشته کامل او به این شرح است:

«شايد تعجب كنيد از اين عكس و پست ، اما ميخوام بديهام و هم بدونين ... متاسفانه مدتيه اين قليـ ـون تو جامعه ما حضور عجيبى پيدا كرده و باز هم متاسفانه با وجود اسيب هايى كه هممون ازش ميدونيم ! اما هنوز درگير اين تفريح مرگ اوريم .

من هم از اين قاعده دور نيستم و هر از گاهى به بهانه سرگرمى ......... البته مشغله كارى نميزاره هميشگى باشه اما همين هر از گاهـى هم براى من يعنى سهل انگارى ....

ميدونم شايد الان بگيد اى بابا حالا يه قليـ ـونم نكشيم چه كنيم !

اما باور كنيد قليـ ـون همون سيـ ـگاره كه بدتر و سيـ ـگار گاهى اخرش اعتياده كه اونم قصه داره .....

من از همينجا از همه هواداران جان و با شعورم خواهش ميكنم هر نوع دودى و اروم اروم بزارن كنار ( البته تعدادشون حتما كمه ) و من هم قول ميدم اين قليـ ـون هر از گاهـى رو هم بشكنم و بجاش با كسايى كه دوستشون دارم

يه روش بهتر هر از گاهانه طراحى كنيم .... اطرافيان ما هم حقى در هر ازگاهى ما دارن ..... برام حاشيه اين متن و عكس مهم نيست همين قد كه حتى يك نفر همين الان قليـ ـون يا سيـ ـگار يا ....... خاموش كنه خوشحالم ...... از خودمون شروع ميكنيم .... ما باهميم»