ایران رمان

نسخه‌ی کامل: انتشار اطلاعات موبایل D8 هوآوی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.



94/10/6
zoomit.ir - امیر مستکین: بر اساس گفته های اخیر آقای «He Gang»، مدیر بخش توسعه تلفن های هوشمند شرکت هوآوی، این کمپانی تصمیم دارد در سال ۲۰۱۶ محصولات مرغوب و رده بالای بیشتری را به ویترین فروشگاه ها روانه سازد.

[عکس: 735228_314.jpg]

یکی از همین موبایل ها که در سال ۲۰۱۶ میلادی از راه می رسد، D8 است که برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۴ و همزمان با فاش شدن نقشه راه هوآوی برای سال های آینده، نامش به گوش خورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.


محصول دیگری که در «نقشه راه» هوآوی نامش می درخشید، Mate 8 بود که تقریبا یک ماه پیش به شکل رسمی رونمایی شد. حال اما نوبت به D8 رسیده تا در سال آینده توجه دوربین خبرنگاران را به خود جلب کند.

بر اساس گزارشی که از سوی منابع چینی منتشر شده، D8 از نمایشگری ۵.۵ اینچ برخوردار است که روکشی از «یاقوت کبود» روی آن قرار گرفته و رزولوشن تصویر پنل آن نیز به ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل می رسد.

نکته جالب اما تامل برانگیز در مورد گزارش چینی ها، این است که گفته شده در تلفن همراه مورد بحث، از چیپست کایرین ۹۶۰ استفاده خواهد شد که هنوز هیچ نشانه ای از آن یافت نشده است.

D8 بر اساس آنچه منابع چینی باور دارند، به چهار گیگابایت رم مجهز شده. اطلاعاتی که امروز در مورد این موبایل منتشر شده، با آنچه در نقشه راه شرکت هوآوی مشاهده شده بود تقریبا مساوی هستند. تنها تفاوت مربوط به چیپست دستگاه است و در آن زمان گفته می شد در D8 از کایرین ۹۵۰ استفاده می شود؛ چیپستی که البته در همان مقطع زمانی معرفی نشده بود.

منبع چینی همچنین خاطر نشان می کند که در صورت تولید شدن این موبایل، هوآوی قیمتی برابر با ۵۰۰۰ یوان چین (۷۷۵ دلار) برایش تعیین خواهد کرد.