ایران رمان

نسخه‌ی کامل: افزایش 33 درصدی ازدواج در استان البرز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
فرماندار کرج از افزایش 33 درصدی ثبت ازدواج در سطح استان البرز خبر داد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،مهدی ایران نژاد با بیان این مطلب اظهار داشت: براساس آمار موجود،در بهار سال جاری میزان ازدواج های ثبت شده 4 هزار و 973 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته،33/4 درصد افزایش یافته است.
وی افزود: براساس این آمار،میزان طلاق های ثبت شده نیز نسبت به فصل زمستان سال جاری،بیانگر 10 درصد کاهش است.
وی ضمن اشاره به اینکه در حوزه ولادت نیز 8 هزار و 349 مورد ثبت شده است آمار فوت را اینگونه عنوان کرد که در حوزه فوت دو هزار و 115 رویداد اعلام شده که این آمار نسبت به سال گذشته 15/1 درصد کاهش یافته است.
ایران نژاد در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه آمار ارائه شده مبین افزایش امید به آینده در میان مردم است،خاطر نشان کرد: کاهش میزان طلاق در میان خانوارها،افزایش ولادت ها و کاهش میزان فوت های به وقوع پیوسته بیانگر افزایش امید به زندگی درمیان مردم است که نقش بسزایی در ترسیم برنامه های عملیاتی که نیازمند حضور و مشارکت مردم است،دارد.
وی تصریح کرد: نکته قابل تامل دیگر تلاش مدیران دستگاه های مختلف در راستای افزایش برخی سرانه ها از جمله سرانه های بهداشت و درمان است که امید می رود با تداوم همکاری های لازم میان وزارت بهداشت و درمان و همچنین مدیران استان و شهرستان شاهد تحولات چشمگیری در این حوزه باشیم./ف