ایران رمان

نسخه‌ی کامل: امکان پذیر بودن رصد حریم پای[color=#ff0000]تخت[/color] در تمامی مناطق
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
اجرای سیستم کنترل هوشمند جهت رصد حریم پایتخت با حداقل6 دوربین نظارتی در2 منطقه از شهر تهران به صورت پایلوت دايرشده تاامکان رصداولیه به سیستم سیستماتیک در تمامی مناطق تهران در اواخر سال جاری فراهم آید.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،صباح الدین متقی،مدیر کل حریم شهرداری تهران تاکید کرد: هر اقدامی در راستای اجرای طرح کنترل هوشمند می بایست با هماهنگی سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران انجام شود.
وی ادامه داد: پیگیری مستمر و با جدیت مناطق در خصوص راه اندازی سیستم کنترل هوشمند در شش ماهه دوم سال جاری طبق برنامه ریزی های صورت گرفته با 6 دوربین نظارتی و در 2 منطقه از تهران به صورت آزمایشی دائر شده تا امکان رصد اولیه حریم به صورت سیستماتیک فراهم شود.
مدیر کل حریم شهرداری تهران،اذعان داشت: تاکنون جانمایی و نصب حداقل 3 دوربین در هر منطقه انجام و سایر مراحل عملیاتی طرح در دست بررسی نهایی است که با مشارکت سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات انجام خواهد شد.
صباح الدین متقی خاطر نشان کرد: راه اندازی سیستم کنترل هوشمند همزمان با واگذاری امور صیانت و نگه داری از حریم شرکت شهربان و حریم بان،در راستای شناسایی به موقع،پیشگیری و جلوگیری از تخلفات ساختمانی و عملیات عمرانی غیرمجاز اعم از تفکیک اراضی تغییرکاربری،حفاری،دیوارکشی،صورت می گیرد./ف