ایران رمان

نسخه‌ی کامل: احداث سوله بازیافت و تفکیک در غرب پای[color=#ff0000]تخت[/color]
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون امور شهری فضای سبز منطقه 5 گفت: به منظور مدیریت پسماندهای جامد شهری و رفع معضلات زیست محیطی سوله بازیافت در غرب تهران احداث شد.
مرتضی آدینه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: سوله بازیافت منطقه در زمینی به مساحت 1500 مترمربع در حال احداث است.
وی افزود: عملیات احداث این مکان از 95 درصد پیشرفت برخوردار است و پس از تکمیل عملیات اجرایی و تجهیز در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: با افتتاح این مکان و تجهیز آن به دستگاه سورتینگ تفکیک زباله در کمترین زمان انجام می گیرد و در نهایت کاهش هزینه ها را در پی خواهد داشت.
وی حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف احداث سوله عنوان کرد و گفت: در حال حاضر اقدامات گسترده ای در خصوص مدیریت پسماند در بخش های آموزشی توزیع مخازن و استقرار غرفه های بازیافت در سطح محلات صورت گرفته است.
آدینه با اشاره به این که روزانه 140 تن پسماند به چرخه بازیافت برمی گردد افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده و اجرای طرح های گسترده به فرهنگی آموزشی و افزایش غرفه های بازیافت در سطح محلات به طور متوسط 86 درصد از کل زباله های ارزشمند سطح منطقه جمع آوری می شود و طبق برنامه ریزی پیش بینی شده در سال جاری این میزان تا 90 درصد افزایش خواهد یافت./ف