ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آزادی 4 زندانی دیه غیر عمد توسط اداره اوقاف اصفهان
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: اداره اوقاف شهرستان اصفهان، چهار زندانی دیه غیرعمد را با پرداخت مبلغ دیه آنها و با توجه به نیات واقفین از زندان آزاد کرد.






حجت‌الاسلام رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه سی و پنجمین دوره مسابقات مفاهیم تخصصی قرآن کریم در زندان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: 2 هزار و 500 نفر از خواهران و برادران مددجو در این مسابقات شرکت کردند.


وی با اشاره به اینکه به سه نفر نخست مسابقات هم جوایزی اهدا شد، ادامه داد: هدف از برگزاری این مسابقات در اداره اوقاف، گسترش فرهنگ وقف و شناساندن این سنت حسنه به مددجویان بود.


سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان اضافه کرد: با توجه به شرایط روحی زندانیان، اثر معنوی برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن به خوبی در زندانیان قابل مشاهده بود چرا که این افراد نیاز مبرمی به این قبیل کارهای فرهنگی و قرآنی دارند.


صادقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به آزادی چهار زندانی در راستای این مسابقات اشاره کرد و بیان داشت: اداره اوقاف شهرستان اصفهان، چهار زندانی دیه غیرعمد را با پرداخت مبلغ دیه آنها و با توجه به نیات واقفین از زندان آزاد کرد./ز