ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برف روبی معابر [color=#ff0000]بوس[/color]تان های محله حصار بوعلی در منطقه یک
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهردار ناحیه یک گفت: اداره فضای سبز ناحیه یک با توجه به ریزش سنگین برف در روزهای اخیر و ایجاد امنیت و سهولت در تردد شهروندان اقدام به برف روبی معابر بوستان های امام علی (ع)، شکوفه، نیاکان، علوی و شاهد کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علیرضا کیانپور گفت: با توجه به ریزش سنگین برف در روزهای اخیر و جلوگیری از وارد شدن خسارت به درختان و درختچه های سطح ناحیه اقدام به برف تکانی درختان و درختچه های بوستان های صدر، شبنم، نارنجستان، سنبل، دیباجی و شهید دستواره شد.

وی بیان کرد: به منظور ایجاد امنیت برای شهروندان و در راستای رسیدگی به پیام های سامانه 137 اقدام به قطع درخت خشک شده در خیابان پاسداران، خیابان تنگستان سوم شد.

احمدرضا اسکندری شهردار ناحیه دو در این خصوص افزود: به منظور شناسایی هوش و استعداد کودکان، اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه اقدام به برگزاری کلاس تفسیر نقاشی در سرای محله درکه کرد.

وی خاطر نشان کرد: واحد سلامت اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه دو، در راستای اجرای توانمندسازی و ارتقای آگاهی ها و پیشگیری از بروز بیماری های واگیردار اقدام به برگزاری کلاس بیماری های واگیر دار کرد./ز