ایران رمان

نسخه‌ی کامل: نام نمایندگی رسمی اپل در ایران مشحص شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۹ شرکت نامه رسمی وزارت صنعت و معدن را برای واردات محصولات اپل کسب کرده‌اند. یکی از شرکت‌های نام برده داتیس امرتات نام داشت که در وب سایت رسمی خود شرکت این مورد را ذکر کرد. در ادامه همراه باشید.
به گزارش کلیک، ۹ شرکت نامه رسمی وزارت صنعت و معدن را برای واردات محصولات اپل کسب کرده‌اند. یکی از شرکت‌های نام برده داتیس امرتات نام داشت که در وب سایت رسمی خود شرکت این مورد را ذکر کرد. در ادامه همراه باشید.
داتیس امرتات در وب‌سایت رسمی‌اش نوشت:
بدین وسیله به اطلاع کلیه علاقه مندان محصولات اپل در ایران می رساند، شرکت بین المللی داتیس امرتات در مورخه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ موفق به دریافت مجوز رسمی از دولت جمهوری اسلامی ایران برای واردات، فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت اپل شده است، بدین صورت اپل در ایران باقی خواهد ماند و پس از اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در کشور، تلفن های همراه اپل فعال خواهد ماند. گفتنی است شرکت بین المللی داتیس امرتات قرارداد صادرات محصولات اپل از بریتانیا را با یک شرکت بریتانیایی که تائیدیه کلیه مراجع قانونی این کشور رسیده است را دریافت نموده است. بزودی محصولات اپل بخصوص تلفن همراه آیفون iPhone بصورت رسمی توسط داتیس امرتات با ضمانت نامه اپل وارد بازار خواهد شد، همچنین برنامه ریزی برای ورود سریع محصولات جدید شرکت اپل که در شهریور ۱۳۹۵ معرفی خواهند شد (آیفون ۷) برای ورود به ایران انجام گردیده است. علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات اپل و اخذ نمایندگی فروش می توانند با شماره ۲۴۵۴۴ یا پست الکترونیک شرکت تماس حاصل فرمایند.
اما در ادامه با نام کلی ۹ شرکت برای واردات قانونی اپل آشنا شوید:
داتیس امرتات شرکت مدیا پردازش توسعه سرمایه گذاری گروه آروندشرکت تجاری دلتا همراه پرداز شرق سیب طلایی هوشمند ماناتل پارس ایرانیان قائم همراه اکسیر تجارت صباالماس سیستم
شرکت‌های مذکور می‌توانند با ثبت قانونی سفارش خود واردات آیفون را به صورت رسمی انجام دهند. بدین صورت مشکل رجیستری برطرف خواهد شد. البته در مورد نحو قیمت گذاری بزودی اطلاعاتی بیشتر را منتشر خواهیم کرد. در مورد خلاصه فعالیت شرکت‌های فوق به مفصل توضیح خواهیم داد.