ایران رمان

نسخه‌ی کامل: راهنمای پاک کردن اسان و درست ارایش
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بسیاری از خانم‌ها هرروز آرایش می‌کنند ولی برخی سالی یا ماهی این کار را انجام می‌دهند. بالطبع پاک کردن آرایش برای خانم‌هایی که هرروز آرایش می‌کنند سخت است و در اثر پاک کردن ممکن است پوست آسیب ببیند و گاها هم ممکن است که آن‌قدر فرایند پاک‌سازی سبک باشد که آرایش به تمام و کمال پا ک نشود، این مورد هم عوارضی از قبیل درآوردن جوش را برایتان به همراه دارد. ولی امروز می‌خواهیم طریقه صحیح تمیز کردن آرایش را برایتان توضیح دهیم. در ادامه با بنیتا همراه باشید.
[عکس: 296242_orig.jpg]
thegirlwiththegreenbag
یک روز که من داشتم از تمرین ورزشی خودم برمی‌گشتم درراه با دو دختر برخورد کردم. این دو دختر با صدای بلند فریاد می‌زنند:«من از آرایش متنفر هستم، سخت‌ترین چیزی تو دنیا است که باید از صورت خودم پاک‌کنم» من نیز تا یک مدت جلوی خنده خود را گرفته بودم تا به‌اندازه کافی از آن‌ها فاصله بگیرم. این جریان تا یک روز ملکه ذهن من شده بود. من هنوز نمی‌دانم که آن دختر از چه مواد آرایشی استفاده می‌کرد و یا چگونه آن‌ها را پاک می‌کرد که این‌قدر برایش پاک کردن آرایش سخت شده بود ولی من به شما اطمینان می‌دهم که پاک کردن آرایش یکی از آسان‌ترین کارها است که می‌توانید بعد از هر مهمانی انجام دهید؛ و مانند این دختر نیاز نیست که در خیابان با صدای بلند فریاد بزنید و حس خود را منتقل کنید. خب پس با دقت به توصیه من در زمان و چگونگی برداشتن آرایش گوش کنید، این کار خسته‌کننده هم نیست.
لطفا به ویدیوی آموزشی زیر دقت کنید:




۱-قبل از رفتن به سالن ورزش و یا رخت خواب از دستمال مرطوب آرایش استفاده کنید:
حتما میدانید که هنگامی‌که صورت خود را آرایش‌کرده‌اید اگر آب با آن تماس پیدا کند چه اتفاقی می‌افتد؟
یکی از سریع‌ترین راه‌های برداشتن آرایش روی صورت، استفاده از دستمال است. این‌یک راه بسیار عالی برای تمیز کردن اولیه مواد آرایشی روی صورتتان، قبل از شستشوی کامل آن با آر است که این کار باعث تاثیر گذار تر شدن فرایند پاک‌سازی می‌شود. زمان‌های زیادی وجود دارد که شما حس می‌کنید که آرایش روی صورتتان را به‌صورت کامل پاک نکرده‌اید، مثلاً زمانی که سعی دارید یک‌تکه پیتزا را در دهان خود بگذارید و یا ساعت 3 شب که در حال غلط زدن در رخت خواب خود هستید. توصیه ما این است که سعی کنید حتما حتما قبل از رفتن به رخت خواب یا رفتن به باشگاه ورزشی آرایش خود را به‌صورت کامل پاک‌کنید. چون اگر این کار را قبل از رفتن به رخت خواب به‌صورت کامل انجام ندهید، باعث می‌شود که منافذ پوستی شما بسته شود و درنتیجه باعث جوش درآوردن می‌شود و این فرایند برای باشگاه ورزشی هم صادق است. ترکیب عرق با آرایش باعث می‌شود که پوست شما فوراً و به‌راحتی تحریک شود. سعی کنید همیشه یک بسته از دستمال‌های مخصوص پاک کردن آرایش را با خود به همراه داشته باشید؛ و به‌عنوان دوست به شما توصیه می‌کنیم که این کار را به یک عادت برای خود تبدیل کنید.

۲-بر روی چشم‌ها خیلی فشار نیاورید:
[عکس: Capture.JPG]
cosmedicine
آرایش چشم نسبت به قسمت‌های دیگر صورت همیشه کمی بیشتر درگیر است، چون ما از چندین محصول برای آرایش این قسمت استفاده می‌کنیم و چندلایه برو روی‌هم تولید می‌شود. محصولاتی مانند پرایمر سایه چشم، سایه چشم، خط چشم، ریمل مژه و ابرو و خودتان بقیه آن را نام ببرید بهتراست، این خود یک فرایند برای قرار دادن این لایه ها و یک پروسه هم برای پاک کردن این لایه‌ها را دربر می‌گیرد. بهترین راه برای برداشتن آرایش روی چشم این است که اول از مقدار پنبه خیس‌خورده استفاده کنیم و آن را به مدت 20 ثانیه بر روی چشم قرار دهیم و کمی به آن فشار بیاوریم و سپس فرایند معمولی برداشتن آرایش چشم را انجام دهیم. نرم بودن پنبه به‌راحتی کار ما می‌افزاید و باعث می‌شود که زیاد نخواهیم درحرکت پنبه بر روی چشم فشار ی وارد کنیم و پنبه به‌راحتی دور چشم و نقاطی که حاوی مواد آرایشی است به‌راحتی حرکت کند. اگر ریمیل مژه یا ابرو و خط چشم شما از نوع ضد آب است باید کمی مقدار پنبه را بیشتر کنید و آن را قسمت قسمت نمایید و برای تاثیر بهتر با چند پد پنبه این عمل پاک‌سازی را انجام دهید. اگر شما از ماتیک لبی استفاده می‌کنید که برداشتن آن سخت است هم می‌توانید از پاک‌کننده آرایش چشم استفاده کنید.
همان‌طور که دیدید خیلی هم سخت نبود!
ممنون خیلی کاربردی. maramara