ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان به مناسبت سالروز حماس?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
مردم شریف ایران بارها ثابت کرده‌اند که ثابت قدم‌ترین ملت مسلمان‌اند.
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ مردم بصیر ایران ثابت کرده‌اند که در نان به نرخ روز خواندن صنمی با اهل کوفه ندارند، چرا که می‌دانند تا حسین(ع) نیامده، ولی‌شان مسلم است. مردم ایران مردترین مردمانند، چرا که در عهدی که با خدا بسته‌اند صادق‌اند. پس نه اندوهی از گذشته دارند و نه ترسی از آینده.

در ادامه این بیانیه آمده است: مردم ایران حتی از منافقین و فرصت‌طلبان و سودجویان هم نمی‌ترسند، چون چشم بصیرتشان به قدری تیز هست که لکه را از آینه جدا ببینند. مردم ایران نکته‌بین‌اند و به آسانی از کنار نقطه‌ها نمی‌گذرند. مردم ایران می‌دانند که حساب رنگ از زنگ جدا است. مردم ایران از هیچ طوفانی نمی‌ترسند، چون قدم در کشتی‌ای گذاشته‌اند که سکّانش به دست نوح است. نه تنها از طوفان هراسی ندارند که در کمال وقار سوار امواج آن شده و بسوی فتح بلندترین قلل جهان پیش می‌روند. مردم ایران با اراده‌ای که دارند همه ناممکن‌هایی را که ابررایانه‌های دشمن با به صف کردن تمام صفرها و یک‌ها برایشان امکانی پیدا نکرده‌اند، ممکن می‌کنند. اگر دیگران تقویمی ساخته‌اند که با پایان 2012 سال تاریخ مصرفش تمام می‌شود، مردم ما تاریخی ساخته‌اند که هر ورقِ تقویمش قیامت است. اگر آنها حساب و کتاب تقویمشان خورشید را سیاه و خاموش می‌ند ما تقویمی داریم که خورشید به هم نام بودنش افتخار می‌کند.

"9 دی" تنها یک ورق از تقویم جیبی مردم ایران است که در آن، مثل تمام روزهای سال، امام و ولیِ‌شان را تنها نگذاشته‌اند. 9 دی تنها قطره‌ای از دریای بصیرت این مردم است. دریایی که اگر لازم باشد تمام غرب و غرب‌پرستان و شیاطین کوچک و بزرگ را در کمتر از 8 روز در کام خود فرو می‌برد. ما اسرائیل را در کمتر از 8 روز نابود می‌کنیم. چون اسرائیل نمی‌تواند مثل حماس 8 روز مقاومت کند. چون اسرائیلی‌ها آنقدر بصیرت نیستند که معنای شهادت را بفهمند. چون اسرائیلی‌ها رهبری ندارند که آرزوی شهادت کن. ولی ما داریم. ما رهبری داریم که بقدر همه حماقت‌های دشمن بصیر است و به این آسانی تنهایش نمی‌گذاریم.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش‌آموزان ضمن گرامی‌داشت سالروز حماسه 9 دی، به نمایندگی از نسل چهارم انقلاب اسلامی یکبار دیگر با رهبر و ولی خود بیعت تازه کرده و با فریاد "لبیک یا خامنه‌ای" به ندای "أین عمار" رهبر فرزانه انقلاب اعلام می‌دارد که:

ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند...