ایران رمان

نسخه‌ی کامل: دیزل ژنراتور پرکینز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
[عکس: 69606-BigPic.jpg]


شرکت پرکینز انگلیس در تولید موتورهای دیزلی بیش از 70 سال فعالیت برای تولید کردن با بالا ترین نوع کارکرد ،همه محصول های خود را برای کارهای مختلف مثل ساخت و ساز و بیمارستانها عرضه میکنند.پرکینز با کارایی بالا و کم هزینه در بسته های کوچک عرضه میشود که برای کارهای صنعتی بسیار مناسب است.
موتورهای دیزل پرکینز شامل:
موتور دیزل دریایی:برای کامل کردن قدرت کشتی ها و قایقها استفاده میثشود.
موتور دیزل صنعتی:برای وصل کردن روی ماشین های صنعتی مثل لیدرها و یا ماشین های سنگین از آن استفاده میکنند.
دیزل های تولی توان:این دستگاه ها فقط برای تولید کردن دیزل ژنراتور استفاده میشود.مهمترین خصوصیات موتورها در این دستگاه ثابت بودن دور آن است.
سری های موتور پرکینز عبارت اند از:
موتور پرکینز سری 400:کارکرد بالا و منعطف بودن زیاد آن.پرکینز بر طرف کردن نیازهای مردم را جزو وظایفش میداند زیرا این موتورها جزو موتورهای واقعی جهان میباشد.
موتور پرکینز سری 850:به میزان قدرتی که به وسیله پرکینز عرضه میشود اعتماد داشته باشید زمانی که در حال جستجو کردن ماشین با کارایی بالاتر و با حجم کمتر و با صرفه تر هستید این موتور بهترین انتخاب میباشد.
موتور پرکینز سری 1100:بالاترین فروش این موتور به سری 1100 مربوط است که کارایی و حالت پذیری بالا با هزینه کمتری دارد.
موتور پرکینز سری 1200:زمانی که مشکل ترین کارها مقابل شما قرار میگیرد شما لازم دارید به پر انرژی ترین و پایدارترین موتور که به صورت دائمی انرژی تولید میکند.
مطالبی راجع به موتور پرکینز
قبل آنکه جاده ها ساخته شوند و قبل از تولید برق همه ماشین ها برای کار کردن به انرژی نیاز داشتند.درست کردن موتورهایی که با قدرت و کارایی بالا داشته باشند کار سختی است که همه مهندس های پرکینز دنبال آن میگردن د.مهم ترین کارایی موتور پرکینز این است که این شرکت تلاش بیش از حدی برای کم تر کردن دود و ذرات کرده است و کار دیگری که با انجام آن باعث میشود قیمت این موتور کاهش پیدا کند.
در داخل ایران موتوری تک دیزل است برای کارهای کشاورزی و ... طرفدار زیادی دارد که که به همین خاطر برای این مصرف ها بهترین انتخاب موتور پرکینز است که در نوع های سه ، چهار و شش سیلندر میباشد.شرکت با قدرت پخش محصول های پرکینز در تمامی جهان و تامین قطعه های اصلی ساخته شده از این شرکت کمپانی پرکینز را جزو مارک های با اعتبار کرده است.این شرکت با مسئولیت محدود یکی از شبکه های شرکت کاترپیلار است که در اوایل الکتروموتور دیزل را برای کارهای مختلف مثل کشاورزی و ساخت و ساز میساختند.بعد از گذشت سالها پرکینز وسعت کارش را زیاد کرد و موتورهای مختلفی تولید کرد.در سال 1932در پطرزبوگ این شرکت توسط فرانک پرکینز و چالز چپمن صورت گرفت.این موتور سنگین و کم سرعت بوده به همین خاطر چپمن در اندیشه موتوری پر سرعت که با استفاده از گازوییل به کار میافتاد بود و در نتیجه در سال 1932ساخت آن را شروع کرد و در سال 1935این شرکت به عنوان کمپانی برتر معرفی شد.منبع:الکتروموتور
تشکر.عالی بود