ایران رمان

نسخه‌ی کامل: معرفی اپلیکیشن و بازی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2 3
اگر به بازی از نوع مسابقه‌ای علاقه‌مندید، این برنامه را از دست ندهید. برنامه‌ی Ultimate Moto RR Free، امکان موتورسیکلت‌رانی در یک محیط هیجان‌انگیز را برای کاربر ایجاد می‌نماید. این بازی را دانلود نمایید و از گرافیک زیبای سه‌بعدی آن لذت ببرید.

ویژگی ها:
- دارای حالت آموزشی
- گرافیک زیبای سه‌بعدی
- امکان انتخاب میزان سختی بازی
- امکان آپلود کردن رکورد در دنیا
- ذخیره‌ی پول و به‌روزرسانی موتورسیکلت
- کنترل کامل موتورسیکلت از طریق آیکون روی صفحه‌ی نمایش

[عکس: 494498_755.jpg] [عکس: 494497_226.jpg]

برای دریافت برنامه کلیک کنید
[عکس: 247585_953.png]
Asphalt Parking یک بازی انعطاف پذیر با قابلیت های کنترلی بسیار مناسب است، در این بازی جهت حرکت دادن خودرو به عقب یا جلو، پدال هایی تعبیه شده است که عملکرد آنان تنها با یک لمس ساده بر روی نمایشگر اتفاق می افتد. با فرمان مجازی که در روی نمایشگر شما نشان داده می شود می توانید چرخ های وسیله نقلیه را به سمت چپ یا راست حرکت دهید تا پارک نهایی شما به حالت استاندارد باشد. با گذشت موفقیت آمیز از هریک از مراحل بازی Asphalt Parking، می توانید سکه های مربوط به آن مرحله را به خود اختصاص دهید و با جمع آوری آنان اقدام به گشایش مراحل بالاتر و همچنین خریداری خودروها، کامیون ها و یا اتوبوس های جدید کنید.

[عکس: 493408_572.jpg] [عکس: 493407_794.jpg]

برای دریافت برنامه کلیک کنید
[عکس: 247585_953.png]
Mini Golf بازی جذاب و سرگرم کننده مینی گلف برای iOS است. اگر از علاقه مندان گلف هستید می توانید این بازی را نیز امتحان کنید، چرا که اضافه شدن حالت مولتی پلیر به شما اجاره خواهد داد که با سایر کاربران نیز به رقابت بپردازید؛ کافیست اکانت خود را ایجاد کرده و شروع به رقابت کنید. بازی دارای گرافیک سه بعدی خوبی بوده و در محیطهای مختلف جریان دارد.

توجه: این بازی 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

[عکس: 487765_377.jpg] [عکس: 487764_852.jpg]

Heroes Charge به فارسی حمله قهرمانان، یک بازی آنلاین با گیم پلی عالی و گرافیک خیره کننده در سبک نقش آفرینی می باشد. در Heroes Charge از بین صدها قهرمان کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به جنگ با دشمنان خود به پردازید یا با استفاده از شبکه های اجتمایی با دوستان خود گروهی تشکیل دهید و به بازی بپردازید.

با پیشرفت در بازی فوق سکه و امتیازاتی دریافت می کنید که با استفاده از آنها می توانید ایتم های مختلفی مانند سلاح ها و …خریداری کنید که با استفاده از آن ها می توانید کارکتر خود را قوی و قوی تر کنید تا بهتر بتوانید دشمنان خود را شکست دهید. با دوستان خود به بازی بپردازید و اگر دوست داشتید از سکه ها یا امتیازات خود به هدیه کنید.

برخی از ویژگی ها:
- امکان بازی در محیط کاملا آنلاین
- به اشتراک گذاشتن منابع خود با دوستان
- دارا بود 10 ها کارکتر مختلف
- امکان شخصی سازی کاراکتر خود و اشتراک گذاری وضعیت آن
- امکان استفاده از قدرت های یو پی اس (UPS)

[عکس: 487759_691.jpg] [عکس: 487758_360.jpg]

برای دریافت برنامه کلیک کنید
[عکس: 247585_953.png]
بازی زیبای Temple Run: Oz همان بازی معروف Temple Run است اما در مکان جدید با بیش از ۱۷۰ میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان! Temple Run تعریف جدیدی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را ارائه کرده است. اما اکنون می‌توانید در دومین قسمت این بازی تجربه‌ی لذت‌ بخش‌ تر و پر هیجان‌ تری که تاکنون تجربه نکرده بودید را تجربه کنید.

ویژگی ها:
- گرافیک فوق‌العاده زیبا و بدیع نسبت به نسخه‌ی پیشین
- محیط‌های متنوع و جدید
- موانع متعدد و چالش‌برانگیز
- دستاوردها و قدرتهای جدید
- شخصیت‌های متعدد با قدرتهای مختص به خود
- محیط خیره کننده با الهام از فیلم ها
- پرواز در بالون هوای گرم - کسب سکه و ...
- کشف نقاط مختلف در اوز
- تغییرات محیط اجرا شما - آزمون رفلکس.
- رقابت در هفته - ضرب و شتم دوستان خود.
- و...

توجه: این بازی 1.99 دلاری فقط به مدت یک هفته رایگان می باشد.

[عکس: 482931_982.jpg] [عکس: 482930_612.jpg]

لینک دانلود مستقیم از iTunes

[عکس: 328051_769.jpg]
یکی از متفاوت‌ترین بازی‌ها از نوع برج مراقبتی را از دست ندهید. در این برنامه لازم است دشمنان را از بین ببرید و سکه‌ بدست آوردید تا آن‌ها را صرف ساختن برج‌های جدید کنید.

ویژگی‌ها:
- بازی هیجان‌انگیز و جالب
- مهم بودن سه المان آتش، یخ و طوفان برای دفاع
- دارای نقشه‌ی بزرگ بازی همراه با ۴ سناریو، ۱۲ منطقه و ۶۰ مرحله

[عکس: 482928_510.jpg] [عکس: 482927_265.jpg]

برای دریافت برنامه کلیک کنید
[عکس: 247585_953.png]
با نزدیک شدن به فصل تابستان حال و هوای ماهی گیری نیز آغاز خواهد شد! Fisher Birds یک بازی ماهیگیری فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که طرفداران بسیاری دارد. گرافیک بازی بسیار جذاب و خیره کننده می باشد و دارای مراحل متنوعی همچنین گیم پلی فوق العاده روان و جذاب می باشد. شما در این بازی میتوانید پرواز کنید و به شکار ماهی ها بپردازید البته دقت نمایید که نیاز نیست حتما تمامی ماهی ها را شکار کنید، می توانید به پرواز بپردازید در کنار لذت بردن از پرواز، در صورت تمایل به شکار ماهی ها بپردازید البته در این میان کلاغ هایی هم شما را اذیت خواهند کرد که باید مواظب آنها هم باشید. لازم به ذکر است که بازی را می توانید به صورت گروهی و همراه دوستانتان انجام دهید.

توجه: این بازی 1.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

[عکس: 478956_684.jpg] [عکس: 478955_221.jpg]

لینک دانلود مستقیم از iTunes

[عکس: 328051_769.jpg]
زامبی ها را هدف قرار داده و آن ها را به درک واصل کنید! در مکان های دیدنی همراه با بهترین اسلحه ها زامبی ها را از بین برده و بر جهان حکمرانی نمایید. تمامی این ها در بازی Zombie Objective وجود دارند. تمام تلاش خود را به کار گرفته و با ارتقا سلاح ها و سفارشی سازی آن ها را مراحل را پشت سر بگذارید. بیش از ۲۱ اسلحه در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها نیز استفاده نمایید. و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از خدمات گوگل پلی نیز پشتیبانی می نماید که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید.

[عکس: 478950_819.jpg] [عکس: 478949_725.jpg]

برای دریافت برنامه کلیک کنید
[عکس: 247585_953.png]
وظیفه ی شما در این بازی این است که دقتتان را بالا ببرید و با سرعت چشمتان را به دنبال توپ مخصوص بچرخانید و پس از ایستادن کامل لیوان ها لیوانی را که فکر می کنید توپ زیر آن پنهان شده است را انتخاب کنید تا به مرحله ی بعد که سریعتر این کار صورت می گیرد بروید.

[عکس: 473191_821.jpg] [عکس: 473190_205.jpg]

لینک دانلود مستقیم از iTunes

[عکس: 328051_769.jpg]
Muscle Run به فارسی (اجرای عضلانی) بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های رسینگ و اتومبیل رانی برای سیستم عامل iOS می باشد که احساس واقعی رانندگی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. پخش آهنگ های هیجان انگیز، مسیرهایی شگفت انگیز با خطراتی فراموش نشدنی و گرافیک بسیار بالای بازی تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری در خیابان ها و مکان های متنوع را در موبایل اندرویدی شما ایجاد خواهد کرد و ساعت ها شما را سرگرم خود می سازد.

بازی Muscle Run که برای افزایش آدرنالین خون شما طراحی شده است محصولی از کمپانی Wonderwood Games می باشد و هم اکنون در اپستور دارای امتیاز ۴.۱ است که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران است. در هر مرحله از بازی یک مسیر منحصر به فرد با احساسات و خطرات فراموش نشدنی وجود دارد که شما باید با برنده شدن در هر مرحله پول خود را افزایش دهید و با این پول به بخش گاراژ بازی بروید و هر اتومبیلی را که دوست دارید بخرید و هیجان به تمام معنای واقعی را در آیفون خود تجربه کنید.

این بازی که برای آیفون و آیپد طراحی شده است همه دستاوردهای ممکن از صنعت بازی سازی برای بهترین گرافیک ممکن را به کار گرفته است تا بهترین بازی اتومبیلرانی را ارائه نماید.

ویژگی ها:
* بودن یک کاراژ شگفت انگیز با انواع اتومبیل های حرفه ای و شیک
* پخش آهنگ هایی مهیج و لذت بخش در حین رانندگی برای افزایش هیجان
* جلوه های خیره کننده هنگام تصادفات و برخورد به موانع مختلف اطراف جاده
* آزادی در جاده ها با امکان بازی به صورت آزاد در جاده و یا حالت مسابقه
* امکان ارتقای ماشین و شخصی سازی آن با بیش از ۴۵ عملکرد مختلف
* امکان ثبت رتبه و امتیاز شما در جداول کل بازی و مقایسه با بازیکنان سراسر جهان
* بودن مسیرهایی واقعی در هر مرحله برای مسابقه دادن و پیش بردن بازی
* در دسترس بودن ۶ اتومبیل منحصر به فرد با الهام از اتومبیل های قرن بیستم
* مجموعه ای از تغییرات برای وسایل نقلیه از جمله تعویض لوله های اگزوز و چرخ
* بیش از ۷۰ دستاورد مختلف در بازی برای به دست آوردن توسط شما
* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی اچ دی به همراه تصاویری واقعی

توجه: این بازی 0.99 دلاری فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

[عکس: 472095_154.jpg] [عکس: 472094_327.jpg]

صفحات: 1 2 3