ایران رمان

نسخه‌ی کامل: روند ساعت در تابستان 2017
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با ورود به فصل گرما ، تنها لباس و کفش نیست که تغییر میکند بلکه در مورد ساعت هایی که مناسب این فصل باشند،به همین علت نکات مهمی وجود دارد که باید با آنها توجه داشته باشیم از جمله:
  • ساعت های بند های چرمی چندان مناسب تابستان نیستند و نمی توان آنها را با تی شرت و شلوارک ست کرد ، در ضمن یک بند چرمی به دور مچ در گرما گزینه جالبی نیست.
  • در تابستان فرصت برای آبتنی و شنا به کرات پیش می آید لذا ضد آب بودن ساعت ازآیتم های مهم به شمار می آید.
  • بند های پلاستیکی و برزنتی بهترین انتخاب برای تابستان هستند البته برزنتی گزینه بهتری است ، زیرا سبک تر از بند های فلزی بوده و در مقایسه با بند های چرمی به دلیل تخلخل بیشتر ، امکان تنفس بیشتری به پوست میدهند.
با در نظر گرفتن نکات بالا ، به معرفی چند ساعت مناسب فصل تابستان امسال می پردازیم:

  • Hamilton Khaki Field
در این فصل ، بازار مهمانی هایی که در فضای باز و باغ ها برگذار میشود داغ است و این مدل با صفحه و بندی به رنگ خاکی و متمایل به سبز، هماهنگی خوبی با محیط خواهد داشت و ضد آب بودن این ساعت ، ارزش آن را چند برابرمیکند.

[عکس: summer-watches-2017-2.jpg]
  • Timex Fairfield Chronograph
این مدل که یک ساعت کوارتز است ، با بند سبک از جنس نایلون ( یک نوع پلیمر ازالیاف مصنوعی ) سورمه ای رنگ ، قابلیت ست شدن با بیشتر لباس ها را دارد.

[عکس: summer-watches-2017-3.jpg]
  • Girard-Perregaux Competizione
این ساعت تابستانی سوئیسی ، اگرچه با داشتن قاب 42 میلی متری کمی سنگین است اما با داشتن بندی از جنس الیاف کربنی سبک و ضد آب کاملاً مناسب این فصل است. این الیاف متخلخل ، امکان تنفس را برای پوست فراهم میکنند.
[عکس: summer-watches-2017-1.jpg]
  • Hugo Boss Orange Men’s Watch
این ساعت با بند سبز تیره از الیاف مصنوعی ( نایلون) و کاربرد ظریف و بجای رنگ نارنجی ، گزینه مناسبی برای فصل تابستان است.
[عکس: summer-watches-2017-4(1).jpg]

  • TAG Heuer Aquaracer
این مدل که از پر فروش ترین ساعت های این برند است ، اولین بار در سال 1982، بعنوان ساعت های مخصوص ورزش های آبی روانه بازار شد و یکی از مناسب ترین انواع ساعت برای تابستان و لمیدن در کنار استخر می باشد.
[عکس: summer-watches-2017-5.jpg]
  • Daniel Wellington Warwick
این مدل با داشتن بند برزنتی راه راه شبیه کراوات دانش آموزان و صفحه ای روشن ، به داشتن ظاهری شیک و اتوکشیده کمک بزرگی می کند.
[عکس: summer-watches-2017-8.jpg]
  • Farer Mallory
این ساعت با داشتن موتورسوئیسی ، و پوشش PVD ( پوشش دهی به روش رسوب فیزیکی بخار که سبب دوام بیشتر ساعت میشود) و صفحه ای تیره و عقربه هایی روشن که بخوبی در تاریکی قابل دیدن هستند ، رضایت کامل مخاطب را جلب میکند.
[عکس: summer-watches-2017-6.jpg]
  • Breitling Avenger Automatic
این مدل ساعت خلبانی نام دارد و حلقه اطراف آن دارای اعداد و اطلاعات مفیدی است که آن را به ساعتی بسیار مناسب برای افرادی که سفر های هوایی زیادی دارند تبدیل کرده است تا هرگز سفر خود را از دست ندهند.
[عکس: summer-watches-2017-7.jpg]
4-5-7-8 قشنگ بودن.
حالا مگه طرف مجبوره با ساعت بپره تو آبHuh
من یه ساعت دارم برا 8 سال قبله بدبخت تا حالا سه بار تو لباسشویی کامل شسته شده.خخخ
هیچیشم نشده عالی کار میکنه.خخخ
از این ساعت مخصوصام نیست ولی راضیم ازش[عکس: asna.gif]