ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بیش از یک صد خودرو فرسوده در غرب پای[color=#ff0000]تخت[/color] جمع آوری شد
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهردار منطقه 9 تهران اعلام کرد: در 9 ماهه اخیر سالجاری سطح منطقه از وجود بیش از یکصد خودروی فرسوده پاکسازی شد.
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 9 ، حسین سلطانی افزود : به همت سامانه 137 منطقه ، در مدت 9 ماهه اخیر 105 خودروی فرسوده و طی چند مرحله از سطح محلات منطقه جمع آوری شد .
وی با تاکید بر اینکه جمع آوری خودرو های فرسوده پس از شناسایی و دریافت حکم از دادسرا انجام می شود گفت: پس از دریافت حکم، به مالک 7روز مهلت داده می شود تا نسبت به جمع آوری خودرو اقدام کند و درصورت بی توجهی ،خودرو از محل جمع آوری و تحویل پارکینگ داده می شود.
سلطانی ادامه داد: پس از انتقال به پارکینگ ، خودرو 6ماه در محل نگهداری وسپس به دادسرا تحویل داده می شود.
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: وجود خودروهای فرسوده در سطح محلات ، علاوه بر ایجاد نازیبایی در منظر شهری محل تجمع حیوانات موذی نیز خواهد شد.
وی ادامه داد: بر همین اساس شهروندان منطقه درصورت توقف خودرویی فرسوده به مدت طولانی در محله شان می توانند با سامانه 137 تماس گرفته و مسئولان را در جریان قرار دهند تا پس از طی مراحلی نسبت به جمع آوری خودروی فرسوده اقدام شود.
سلطانی در پایان با بیان اینکه سامانه 137 منطقه در راستای کسب رضایتمندی شهروندان همواره عملکرد بسیار مناسبی داشته، اظهار داشت: بر اساس ارزیابی عملکرد ماهانه سامانه 137 در سطح نواحی از سوی سازمان بازرسی شهرداری تهران ، در آذر ماه امسال سامانه 137 ناحیه یک منطقه در جهت کاهش میانگین زمان پاسخگویی ، کیفیت انجام کار و جلب رضایت شهروندان ، نمره عملکردی 95 درصدی داشته و حائز رتبه نخست در بین 123 ناحیه شهر تهران شده است./ف