ایران رمان

نسخه‌ی کامل: آماده سازی مخازن و سایت های برف روبی شمال تهران در دور جدید بارش ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
با تکمیل ظرفیت و تجهیز مجدد کلیه مخازن و سایت های خدمات زمستانی، کلیه تجهیزات و ماشین آلات برف روب آماده عملیات برف روبی و رفع لغزندگی شبکه معابر در دور جدید بارش ها شدند .
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه یک تهران، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام مطلب فوق اظهار داشت : با توجه به آغاز دور جدید بارش برف و استفاده از شن های مخصوص دپو شده در منطقه بیش از 500 مخزن زرد رنگ و 14 سایت اصلی و فرعی برف روبی بار دیگر تکمیل و آماده ارایه خدمات شدند.
رییس ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک افزود : ظرفیت مخازن زرد رنگ در حدود 100 کیسه و مخازن کتابی 90 کیسه ی 10 کیلو گرمی شن مخصوص است که با بازدید های روزانه از این مخازن و سایت ها نسبت به تجهیز مجدد آنها اقدام می شود.
معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت: بخش عمده این مخازن علاوه بر اینکه نیروهای شهرداری در موارد خاص برای برف روبی از آنها استفاده می کنند برای استفاده عموم شهروندان در نظر گرفته شده تا برای جلوگیری از لغزندگی های موردی در معابر استفاده شوند.
به گفته وی وجود معابر کوچه باغی و میزان شیب محدوده یکی از مهمترین مشکلات منطقه در انجام برف روبی های معابر فرعی بوده که نیازمند استفاده از امکانات مکانیزه کوچک و دارای قابلیت مانور است بر همین اساس کیسه های شن مخصوص در مخازن جانمایی شده تا شهروندان منطقه بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند./ف