ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری کارگاه های آموزشی طرح شکوفایی عشق در منطقه 10
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه 10 در راستای آموزش و توانمندسازی زوج های جوان در برقراری ارتباط مناسب با همسران،از برگزاری کارگاه های آموزشی در منطقه خبر داد.
امیرحسین بهادری صفت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با اعلام این خبر گفت: فراهم سازی زمینه های پیشگیری از طلاق در میان زوج های جوان با محوریت تاکید بر مبنا و آموزه های دینی و آئینی در مورد ازدواج و تشکیل خانواده آموزش زوج های جوان در مورد شیوه های همسرداری یکی از مهمترین اهداف اجرای این کارگاه های آموزشی در سطح منطقه است.
وی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف این کارگاه های آموزشی تصریح کرد: فرهنگ سازی برای بهبود دیدگاه ها و نگرش های جوانان و خانواده ها در مورد شرایط ازدواج و زمینه های آن،ظرفیت سازی توسعه فرصت ها و خدمات ازدواج صحیح و آسان برای زوج های جوان و تحکیم بنیان خانواده ها و در نهایت افزایش میزان دانش و آگاهی اهالی از دیگر رویکردهای اجرای این کارگاه های آموزشی است.
وی در ادامه تصریح کرد: کارگاه های آموزشی طرح شکوفایی عشق در منطقه ما ویژه پهنه جنوب غرب که شامل منطقه 19،17،9،18،10 از تاریخ 7 دی ماه به مدت یک ماه روزهای پنجشنبه از ساعت 17 الی 20 اجرا می شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار منطقه در پایان از ارائه تسهیلات ویژه رفاهی به شرکت کنندگان در پایان این دوره ها خبر داد و از علاقمندان به شرکت دعوت کرد تا به مجتمع شهید غنی پور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات آن با شماره تلفن 55176524 اداره امور بانوان تماس بگیرند./ل