ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بهترین روش برای چربی‌سوزی ران و [color=#ff0000]شکم[/color]
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
بهترین روش برای چربی‌سوزی ران و شکم

بهترین ورزش برای کاهش قطر ران یا چربی‌های لگن و شکم انجام ورزش‌های هوازی است.

ورزش‌های هوازی به ورزش‌هایی گفته می‌شود که برای مدت حداقل ۲۰ دقیقه ضربان قلب شما را به ۶۵ تا ۸۰ درصد حداکثر میزان ضربان قلب می‌رسانند.در این ورزش‌ها، عضلات اصلی بدن مانند عضلات ران، بازو‌ها، عضلات سینه و پشت پا که نیازمند اکسیژن بیشتری هستند به کار گرفته می‌شوند و بدن به چربی‌سوزی می‌افتد.

در فرایند چربی‌سوزی برای این کار، به طور خودکار سراغچربی‌های جمع شده در اندام‌های چاق مثل شکم و ران‌ها می رود و بعد از مدتی با کم شدن توده چربی در بدن، وزن کم می‌کنید.

ورزش‌های هوازی وقتی به حداکثر چربی‌سوزی می‌رسند که به طور مستمر ۴۵ دقیقه تا یک ساعت در روز آنها را انجام دهید. راه رفتن تند، دویدن آرام، دوچرخه سواری، شنا، استفاده از تردمیل، دوچرخه ثابت و طناب زدن نمونه‌هایی از ورزش‌های هوازی هستند که باید حداقل یک ساعت در روز به طور منظم آنها را انجام داده و البته در کنار آن رژیم غذایی سالمی را در پیش بگیرید.

یادتان باشد اگر باید چربی بسوزانید، پیاده‌روی تند را به مدت یک ساعت در برنامه‌تان بگذارید تا به سرعت به چربی‌سوزی بیفتید و اگر می‌خواهید وضعیت فعلی را حفظ کنید، پیاده‌روی را با سرعت متوسط ادامه دهید.