ایران رمان

نسخه‌ی کامل: تراکتور؛ پر حادثه در 20 دقیقه های پایانی
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
به گزارش "ورزش سه"، تراکتوری ها شهرآورد تبریز را با نتیجه 2 بر یک به سود خود خاتمه دادند تا با کسب سومین پیروزی فصل به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان بدهند. یحیی گل محمدی اما در هفته گذشته در حالی دیدار هفته ی هفتم خود را به پدیده واگذار کرد که چهارمین باخت فصل و البته دومین باخت خانگی اش را تجربه می کرد.
 
نکته ی جالب توجه در مورد تراکتوری ها اینکه آنها در 20 دقیقه پایانی بازی های خود با انرژی ظاهر شده  و به همان اندازه که در به ثمر رساندن گل موفق هستند، در همین فاصله نیز دروازه خود را باز شده می بینند.
شاگردان گل محمدی 9 گل خورده در کارنامه ی خود دارند که از این تعداد، 7 گل را در 20 دقیقه ی پایانی دریافت نموده اند. این تیم در فاصله ی زمانی بین دقایق 70 تا 90 متزلزل نشان داده و موفق به حفظ نتیجه نشده است.
 
موضوع مهمی که گل محمدی و شاگردانش باید تمرکز بیشتری نسبت به آن داشته باشند؛ اما جالب تر اینکه تیم جوان گل محمدی که 9 گل در طول فصل به ثمر رسانده در همین بازه زمانی موفق به زدن 6 گل شده که نشان می دهد بازی تراکتوری ها در 20 دقیقه های پرهیجان، پر گل و آبستن حوادث زیادی است.
 
شاگردان یحیی گل محمدی که تاکنون تنها یک بار موفق به کلین شیت شده اند، با برد در دیدار امروز به رتبه هشتم جدول صعود کردند