ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری دوره تربیت مدرس قرآن کریم با رویکرد آموزش دانش‌آموزان اس?
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی وتربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری نخستین دوره تربیت مدرس قرآن کریم در آموزش و پرورش استثنایی خبر داد.




به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم اعتصام اظهار داشت: در راستای قرآن ‌آموزی و ارتقای مدرسان قرآن کریم ، دوره تربیت مدرس قرآنی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: با هدف آموزش تخصصی آموزگاران و دبیران مستعد و مجرب قرآن کریم و آموزش شیوه های مناسب روخوانی، روان‌خوانی و حفظ قرآن کریم و سایر اولویت های یادگیری قران با توجه به ویژگی های گروه های مختلف دانش آموزان استثنایی نخستین دوره تربیت مدرس در سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار خواهد شد.


معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در ادامه افزود: در این دوره آموزشی که از 9 تا 13 دی ماه در مرکز آموزش ضمن خدمت پیامبر اعظم(ص) تهران برگزار خواهد شد مربیان و معلمانی که در آموزش و پرورش استثنایی تدریس می‌کنند، حضور داشته و آموزش‌هایی را در راستای ارتقای تدریس روخوانی و روان‌خوانی و تجوید قرآن می‌بینند.


معاون تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی یادآور شد: دروس ارائه شده در این دوره شامل فنون معلمی و کارورزی تدریس مباحث علوم قرانی، آموزش کارگاهی و اصول تحلیل تدریس، آشنایی با رسم و ضبط قرآن کریم و شیوه مناسب حفظ قران برای دانش آموزان نابینا و جسمی-حرکتی می‌باشد که توسط اساتید مبرز تدریس می‌شود.


اعتصام با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره گفت: دوره تربیت مدرس رو‌خوانی و روان خوانی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی با حضور 64 نفر برگزار خواهد شد.


وی در پایان گفت: درپایان این دوره آموزشی به شرکت کنندگان پس از برگزاری آزمون گواهینامه دوره تربیت مدرس قرآن کریم داده می شود./ل