ایران رمان

نسخه‌ی کامل: بیش از 39 هزار تماس شهروندان جنوب غرب تهران با سامانه 137
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهردار منطقه 17 از ثبت 39 هزار و 459 تماس تلفنی با سامانه 137 از سوی شهروندان جنوب غرب تهران طی 9 ماه اول سال جاری خبر داد .
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، بهروز محمدزاده با اعلام این مطلب گفت: سامانه 137 منطقه از ابتدای سال 1391 تا کنون بیش از 34 هزار پیام دریافت کرده و با پاسخگویی به حدود 99 درصد از پیام ها جزو مناطق برتر تهران در سرعت انجام کار و جلب رضایت شهروندان قرار گرفته است.

شهردار منطقه 17 افزود: ناحیه 2 بیشترین تعداد پیام ثبتی از سوی شهروندان را به خود اختصاص داده و در زمینه انجام کار نیز جزو مناطق برتر شهر تهران است.

محمدزاده با اشاره به اینکه سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهردار است افزود: توجه به اطلاع رسانی، آموزش همگانی و مشارکت به عنوان 2 رکن اساسی جلب مشارکت شهروندان و فرهنگ سازی برای آشنایی و نزدیکی هرچه بیشتر شهروندان در زمینه استفاده ازخدمات این مرکز برای مشارکت در مدیریت شهری تنها بخشی از رویکردهای مهم مرکز سامانه 137 منطقه است. به گفته مسئولان سامانه 137 شهرداری منطقف روزانه به صورت میانگین بیش از 140 پیام در سامانه منطقه ثبت می شود./ز