ایران رمان

نسخه‌ی کامل: انسداد آزاد راه قم – تهران
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور:

جانشین فرمانده پلیس راه کشور از انسداد باند شرقی و غربی آزاد راه قم – تهران خبر داد.
سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: فردا دوشنبه باند شرقی آزاد راه از سمت قم به تهران از مبداء بهشت معصومه (س) تا تقاطع غیر همسطح مهتاب واقع در کیلومتر 20 آزاد راه و همچنین باند غربی از تهران به سمت قم از محل تقاطع همسطح علی آباد واقع در کیلومتر 50 مسدود است.

جانشین فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: خودروهایی که فردا قصد تردد از قم به تهران را دارند می توانند از تقاطع غیر همسطح بهشت معصومه (س) وارد محور قدیم قم – تهران شده و در کیلومتر 20 از طریق تقاطع مهتاب مجددا وارد آزاد راه شوند.

وی ادامه داد: خودروهایی که از تهران به سمت قم می آیند می توانند پس از رسیدن به تقاطع همسطح علی آباد وارد محور قدیم قم – تهران شوند.

سرهنگ البرزی با اشاره به ممنوعیت عبور کامیون، کامیونت و تریلرها در این محور تصریح کرد: رانندگان این وسایل نقلیه که قصد عزیمت به تهران را در زمان انسداد دارند می توانند از محور سلفچگان در آزاد راه ساوه – تهران تردد کنند.

وی با اشاره به علت انسداد این محور خاطر نشان کرد: عملیات جمع آوری سازه نگهبان پل روگذر راه آهن واقع در کیلومتر 5 آزاد راه قم – تهران موجب مسدود شدن این محور شده است./ز