ایران رمان

نسخه‌ی کامل: 10 فیلم پرفروش سال 2017 از ابتدا تا امروز
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
صفحات: 1 2
یازده ماه از ۲۰۱۷ گذشت و اکنون در یازدهمین ماه آن قرار داریم، طی این چند ماه فیلم های مختلفی پا به گیشه گذاشتند و به موفقیت های قابل توجه ای هم رسیدند، به همین خاطر تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به پرفروش ترین فیلم های سال جاری تا نوامبر امسال که در ادامه مطلب تقدیمتان خواهد شد. 

در 11 ماهی که از سال 1027 گذشته طبق انتظار فیلم دیو و دلبر با نقش آفرینی اما واتسون و ﺩﻥ ﺍﺳﺘﯿﻮﻧﺰ تا امروز پرفروش ترین فیلم سال جاری میلادی بوده است، فیلم مهیج سرنوشت خشمگین نیز به لطف افتتاحیه ۵۳۲ میلیون دلاری و فروش فوق العاده اکنون در جایگاه دوم قرار گرفته است. در این میان من نفرت انگیز 3 همانطور که انتظار داشتیم موفق به فروش میلیاردی شده و نسخه جدید فیلم مرد عنکبوتی هم در حال حاضر چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۱۷ است، Thor: Ragnarok دو هفته ایست که پا به گیشه گذاشته است و بزودی فیلم ابرقهرمانانه Justice League هم از راه می رسد، بنابراین تا پایان سال این چارت تغییرات مختلفی را به خودش خواهد دید. بررسی فیلم های پرفروش سال و ادامه این لیست را در ادامه مطلب خواهید خواند. ما با همراه باشید.‌
1. دیو و دلبر (Beauty and The Beast)
کارگردان: بیل کاندون
امتیاز در متاکریتیک: 65 از 100
 
مجموع فروش: 1,263.5 میلیون دلار
 
خلاصه داستان: دختر جوانی به نام بل عاشق یک دیو می شود و به رغم هجمه های مردم کنار او می ماند و در نهایت معلوم می شود که دیو یک شاهزاده جوان است که طلسم شده.
 
[عکس: 1223372_228.jpg]
 
نظر منتقدان
جو والش (سینه وو – 80 از 100): طرفداران این قصه کلاسیک پریان که انیمیشن دیزنی را هم دوست دارند از دیدن این نسخه قطعا ناامید نخواهند شد. دیزنی یک بار دیگر توانسته آن طلسم جادویی اش را روی پرده بیاورد و همه چیز را به بهترین نحو کنار هم بچیند. آنها یک افسانه رمانتیک مدرن تعریف می کنند که از نظر بصری هم باشکوه است و بازی های بازیگران هم سرگرم کننده است. فیلمنامه درست مثل بقیه خوانش های مدرن از افسانه های قدیمی رویکرد روانشناسانه ای انتخاب کرده است.
دن کالاهان (درپ - 45 از 100): این اثر جدید دیزنی نسخه بارها روایت شده داستانی است که حالا بیل کاندون کارگردانی اش کرده و چیزی هم به آن اضافه نکرده است. فیلم را که ببینید به نظرتان می رسد سرسری و با بی مبالاتی ساخته شده. برای بسیاری از نقش های کلیدی فیلم، بازیگران غلطی انتخاب شده اند که وقتی برای نقش شان تقلا می کنند همه چیز بدتر می شود.
 
2. سرنوشت خشمگین (The Fate of Furious)
کارگردان: اف. گاری گری
امتیاز در متاکریتیک: 56 از 100
 
مجموع فروش: 1,235.8 میلیون دلار
 
خلاصه داستان: یک زن مرموز دام را فریب می دهد و او را به دنیای تروریسم و خیانت به کسانی می کشاند که آدم های نزدیک زندگی او هستند.
 
[عکس: 1223379_317.jpg]
نظر منتقدان
کیمیر مایرز (پلی لیست – 83 از 100): تقریبا غیرممکن است که این فیلم را دوست نداشته باشید. فیلم دقیقا به همان چیزی می رسد که هدف این سری فیلم ها بوده است. به طرز موفقیت آمیزی قسمت رضایت بخشی ذهن تان را روشن می کند و از تمام امکاناتش برای ساخت یک اکشن جذاب استفاده می کند.
دن کالاهان (درپ - 40 از 100): این فیلم فقط یک سکانس قابل اشاره دارد. همین و بس. ماشین ها با هم مسابقه می گذارند و در هوا پرواز می کنند. مخاطبان این فیلم برای دیدن بازیگرانی از نژادهای مختلف به سینم ا نمی روند بلکه می روند تا جنگ ماشین ها را ببینند.
 

3. من نفرت انگیز 3 (Despicable Me 3)
 
کارگردان ها: ﮐﺎﯾﻞ ﺑﺎﻟﺪﺍ، ﭘﯽﯾﺮ ﮐﺎﻓﯿﻦ و Eric Guillon
 
امتیاز در متاکریتیک: 49 از 100
 
مجموع فروش: 1,031.8 میلیون دلار
 
خلاصه داستان: گرو که اکنون ازدواج کرده و با دخترهایش به خوبی و خوشی زندگی می کنـد، برادر دوقلوی جذاب، سرزنده، و خیلی موفق خودش را بعد از مدتها دوری ملاقات می کند، او که درو نام دارد می خواهد با گرو برای آخرین سرقت مسلحانه تبهکارانه اش همکاری کنـد و …..”
[عکس: 1476440_463.jpg]
 نظر منتقدان:  ویونکا ویاواهارا (تایم - 50 از 100): اگرچه گرما و حرارت من نفرت انگیز 1 را ندارد اما اگر به تعداد زیاد تفنگ ها، آدامس های بادکنکی و ربات ها اهمیتی نمی دهید، این فیلم زیبا و دوست داشتنی برای یک بار دیدن می تواند سرگرم کننده باشد. جاناتان پایل (امپایر - 67 از 100): فیلم من نفرت انگیز 3 از لحاظ کیفیت هم درجه سه را می گیرد. اما انرژی و هیجان آن به اندازه ای هست که امتیاز این را داشته باشد که بارها با موفقیت نمایش داده شود.   
4. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)
 
کارگردان: جان واتـس
 
امتیاز در متاکریتیک: 73 از 100
 
مجموع فروش: 880.0 میلیون دلار
 
خلاصه داستان: پیتر جوان که از همکاری اش با انتقام جویان همچنان هیجان زده و خوشحال است، به خانه باز میگردد. او با زن عموی جوانش که "می پارکر” نام دارد (با بازی ﻣﺮﯾﺴﺎ ﺗﻮﻣﻪ) زندگی می کند و اکنون زیر نظر مربی جدیدش باید چطور قهرمان شدن را یاد بگیرد، تونی استارک (با بازی ﺭﺍﺑﺮﺕ ﺩﺍﻭﻧﯽ ﺟﻮﻧﯿﻮﺭ) اکنون مربی پیتر است. حال پیتر تلاش می کند که زندگی اش را به روال عادی بازگرداند و مثل بقیه زندگی کند، مدرسه برود درس بخواند و با دوستانش وقت بگذارند، اما وقتی که سر و کله کرکس (با بازی ﻣﺎﯾﮑﻞ ﮐﯿﺘﻮﻥ) خبیث پیدا می شود، پیتر تمام زندگی اش را در خطر می بیند و …
 
[عکس: 1476460_790.jpg]
 نظر منتقدان: بتسی بُزدِک (کامان سنس مدیا - 48 از 100): هوشمندانه، خنده دار و وفادار به روح مرد عنکبوتی، این تور نورد مورد علاقه همه، واقعا سرگرم کننده و جالب است.

نیک دی سملین (امپایر - 65 از 100): شخصیت ها و سناریوها آشنا هستند، اما یک ریمیکس خنده دار و جالب است که باعث می شود آن ها دوباره حس تازگی کنند. علاوه بر این، تا حد زیادی خالی از درس های زندگی عمه مِی است.
 
 
5. نگهبانان کهکشان بخش ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2)
 
کارگردان: ﺟﯿﻤﺰ ﮔﺎﻥ
 
امتیاز در متاکریتیک: 67 از 100
 
مجموع فروش: 863.6 میلیون دلار
 خلاصه داستان: داستان رسمی هنوز منتشر نشده، اما می دانیم که Guardians of the Galaxy Vol. 2 با ماجراجویی های خارج از جهانِ هستی تیم نگهبانان ادامه می یابد. نگهبانان باید برای حفظ خانواده تازه پیدا کرده خود بجنگند در حالی که آنها در پی حل رمز و رازهای اصل و نسب پیتر کوییل هستند. اما مهم ترین اتفاق در قسمت دوم این است که دشمنان قدیمی تبدیل می شوند به متحدان جدید!
 
[عکس: 1476897_386.jpg]
 
نظر منتقدان:
 
اوون گلیبرمن (واریتی - 62 از 100): چندان نقش "حامیان" را عمیق تر نمی کند، بلکه جنبه کمدی قوی تری را ارائه می دهد تا به یک چیز بزرگتر و در عین حال نه چندان عمیق برسد.

کریس هویت (امپایر - 73 از 100): شاید به اندازه اولی مفرح و جالب نباشد اما موفقیت کوئیل بسیار جالب بود.
 
6. زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman)
 
کارگردان: پتی جنکینز
 
امتیاز در متاکریتیک: 76 از 100
 
مجموع فروش: 821.8 میلیون دلار
 خلاصه داستان: در زمان حال و بعد از اتفاقات بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت، پرنسس دایانا که در پاریس به سر می‌برد از طرف بروس وین عکس قدیمی‌اش را که مربوط به جنگ جهانی اول بود دریافت می‌کند و با دیدن عکس شروع به مرور خاطرات خود می‌کند. پرنسس دایانا تنها کودک جزیره تمیسکیرا است که به همراه گروهی از زنان قبیله آمازون که همگی جنگجویانی ماهر هستند، زندگی می‌کند. دایانا بسیار در مورد آموختن نبردهای رزمی کنجکاو است و مدام به مادر خود یعنی ملکه هیپولیتا که رهبر آمازون نیز هست اصرار می‌کند که بگذارد او فنون رزمی را یاد بگیرد؛ اما مادرش با این کار مخالف است. در مقابل خالهٔ دایانا یعنی ژنرال آنتیوپ می‌خواهد به دایانا جنگیدن را بیاموزد. این کار اگر چه در ابتدا با مخالفت هیپولیتا مواجه می‌شود، اما با اصرار دایانا او قبول می‌کند و دایانا زیر نظر خاله خود شروع به تمرین می‌کند...
 
[عکس: 1476903_638.jpg]
 
نظر منتقدان:
 
سندی آنگولو چن (کامان سنس مدیا - 80 از 100): گدوت که به دنیا آمده تا نقش «زن شگفت انگیز» را بازی کند ثابت می کند که زن می تواند قوی، وفادار و دلسوز باشد و به کارگردانی پتی جکینز داستان اصلی را به خوبی اجرا می کند.

دیوید ادلستین (ولتر - 45 از 100): نقدهای فراوان زن شگفت انگیز نشان می دهد که مردم این فیلم را در طول یک منحنی بزرگ ارزش گذاری می کنند، اما سرعت کم داستانگویی آن ترجیح دارد بر سرعت بسیار بالای فیلم های دیگر از این دست.
 
7. دزدان دریایی کارائیب 5: مرده ها قصه نمی گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)
 
کارگردان ها: ﺍﺳﭙﻦ ﺳﻨﺪﺑﺮﮒ ﻭ ﯾﻮﺍﺧﯿﻢ ﺭﺍﻧﯿﻨﮓ
 
امتیاز در متاکریتیک: 39 از 100
 
مجموع فروش: 794.8 میلیون دلار
 خلاصه داستان: ﮐﺎﭘﯿﺘﺎﻥ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺩﺷﻤﻦ ﻗﺪﯾﻤﯽ ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ، ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺧﺪﻣﻪٔ ﺍﺷﺒﺎﺣﺶ موفق به فرار ﺍﺯ ﻣﺜﻠﺚ ﺑﺮﻣﻮﺩﺍ شده ﻭ اکنون قصد ﺩﺍﺭﺩ که تمام ﺩﺯﺩﺍﻥ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻗﺘﻞ برساند، مخصوصا جک را! ﺟﮏ ﺍﺳﭙﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﻏﻠﺒﻪ ﺑﺮ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ به ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻧﯿﺰﻩ ﺍﺳﻄﻮﺭﻩﺍﯼ ﺧﺪﺍی ﺩﺭﯾﺎﺳﺖ (ﭘﻮﺯﺋﯿﺪﻭﻥ) ﺗﺎ ﮐﻨﺘﺮﻝ ﺩﺭﯾﺎ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺩﺳﺖ ﮔﯿﺮﺩ ﻭ ﻋﻠﯿﻪ ﺳﺎﻻﺯﺍﺭ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﺪ. در این راه، جک مجبور می شود که ﺑﺎ ﮐﺎﺭﯾﻨﺎ ﺍﺳﻤﯿﺖ، ﯾﮏ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺷﻨﺎﺱ ﺩﺭﺧﺸﺎﻥ ﻭ ﺯﯾﺒﺎ، ﻭ ﻫﻨﺮﯼ، ﯾﮏ ﻣﻠﻮﺍﻥ ﺟﻮﺍﻥ ﻟﺠﺒﺎﺯ ﺍﺯ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺩﺭﯾﺎﯾﯽ ﺳﻠﻄﻨﺘﯽ، ﻣﺘﺤﺪ ﺷﻮﺩ.
 
[عکس: 1477591_881.jpg]
 
نظر منتقدان:
جو مورنگنسترن (وال استریت ژورنال - 50 از 100): این یک مطالعه موردی در یک مکتب فیلمسازی است که هر چیزی قابل قبول است و هیچ چیز مهم نیست.

دیوید ادلستین (ولتر - 35 از 100): آیا فیلم هایی با این سر و صدا و گیج کنندگی شما را سرگرم نگه می دارند و باعث خنده و هیجان و سرمایه گذاری روی شخصیت ها می شوند؟
 
8. آن (IT)   
 
کارگردان: ﺍﻧﺪﺭﺱ ﻣﻮﭼﯿﺘﯽ
 
امتیاز در متاکریتیک: 70 از 100
 
مجموع فروش: 683.0 میلیون دلار
 خلاصه داستان: این فیلم داستان گروهی از بچه ها را روایت می کند که به "باشگاه بازنده ها” معروف هستند و تصمیم می گیرند که به مصاف یک موجود شیطان صفت، دلقکی ترسناک و قدرتمند به نام ﭘﻨﯽﻭﺍﯾﺰ (با نقش آفرینی Bill Skarsgard) بروند و در این مسیر با بزرگترین ترس های زندگی خودشان روبرو میشوند. آنها از همه طرف توسط شیطان احاطه شده اند، اما با این حال تصمیم می گیرند که یک بار برای همیشه او را نابود کنند!
 
[عکس: 1476914_752.jpg]
 
 
نظر منتقدان:
اندرو بارکر (واریتی - 50 از 100): کاملا بر قسمت های دوران کودکی کتاب کینگ تمرکز دارد که مجموعه ای از تصاویر کابوس وار وحشتناک، هذیان آور و غیرمنطقی است.

ای.اُ. اسکات (نیویورک تایمز - 65 از 100): فیلم گروهی از کوچولوهای کله خراب رو دور هم جمع می کند که هرکدام از آنها، مثل قشون فیلم های جنگ جهانی دوم، یک سازی برای خودشان می زنند.
 
 
9. ثور: راگناروک (Thor: Ragnarok)
 
کارگردان: تایکا وایتیتی
 
امتیاز در متاکریتیک: 73 از 100
 
مجموع فروش: 650.1 میلیون دلار
 خلاصه داستان: پس از رخدادهای انتقام‌جویان: عصر اولتران، ثور بدون چکش خود میولنیر در دنیای دیگر زندانی شده است و در آنجا باید به منظور بازگشت به موقع به آسگارد و جلوگیری از رویداد محتمل الوقوع راگناروک (نبرد پایانی و فرجام کار جهان در اساطیر اسکاندیناوی)، توسط شخصیت بد ذات هلا در یک مبارزه به سبک گلادیاتورها در مقابل دوست قدیمی‌اش هالک قرار گیرد.
 
[عکس: 1476920_485.jpg]
 
نظر منتقدان:
جیمز دایر (امپایر - 70 از 100): به تند و تیزی یک ساندویچ فلافل و دو برابر باحال تر، کاری از وایتیتی است و جسورانه ترین و مفرح ترین فیلمی است که کمپانی مارول تولید کرده است.

مایکل اوردونا (کامان سنس مدیا - 75 از 100): بی پرواترین فیلمی تا به حال وارد دنیای سینم ایی مارول شده، سومین فیلم ثور با گزینه های جسورانه، وحشی آنجا می رود و در بسیاری از سطوح موفق عمل می کند.
 
صفحات: 1 2