ایران رمان

نسخه‌ی کامل: وقتي همسر بهرام بيضايي، شجريان را در [color=#ff0000]آغوش[/color] مي‌كشد + عكس
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
این عکس بنابر نقل قول مژگان، دختر شجریان که به صورت عمومی نیز در فیس بوک انتشار یافته در جشن تولد بهرام بیضایی ثبت شده و مژده شمسایی را با ظاهری نامناسب در آغوش شجریان نشان می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از عاطف نيوز، شجريان که سال گذشته با خروج از ايران وقيحانه‌ترين توهين‌ها را به جمهوري اسلامي روا داشته بود در جديدترين عكس منتشر شده در فيس بوك در آغوش همسر بهرام بيضايي است.

البته پیش از اين نیز محمد رضا شجریان بهمراه دخترش و تیم همراهش، در پارتی شبانه کارمندان بی بی سی فارسی حضور یافته و در آنجا نيز عكس‌هاي نا متعارفي گرفته بود . وی بعد از اجرای کنسرت در لندن نیز با گوگوش خواننده لس آنجلسی و معلوم الحال شبکه مبتذل "من و تو" و خواننده مخصوص دربار پهلوی، عکسهای یادگاری انداخته و در فضای مجازی آن را منتشر كرده بود.

شجریان در سال های بعد از انقلاب بارها ادعا کرده بود فردی سیاسی نیست و با عناصر و گروه های سیاسی ارتباط نداشته و نسبت به آنها دلبسته نیست.

گفتنی است شجریان در مدتي كه در خارج از ايران بسر مي‌برد يكي از سوژه‌هاي مورد علاقه رسانه‌هاي شايع پراکني همچون بي.بي.سي و وي.او.اي بود تا جايي كه صادق صبا، مدير نشان دار بي.بي.سي فارسي به شخصه يك هفته را با او در قونيه چرخيد تا مستندي يك ساعته درباره وي بسازد.

[عکس: 667162_356.jpg]