ایران رمان

نسخه‌ی کامل: فیلم: زیباترین نژاد سگ ها
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
در گذرِ زمان، به دلیل جهش‌های طبیعی، شرایط آب و هوایی و انتخاب‌های ترجیحی انسان‌ها، تعدادِ نژادهای سگ افزایش یافته است، به طوری که امروزه، حدود ۳۴۰ نژادِ سگ توسط سازمان جهانی «اِف‌سی‌آی» (FCI) شناسایی شده است.
برترین ها : سگ‌ها از جمله موجوداتی هستند که از سال‌های دور، به عنوان دوست، همدم و کمک‌رسانِ انسان شناخته می‌شوند. در گذرِ زمان، به دلیل جهش‌های طبیعی، شرایط آب و هوایی و انتخاب‌های ترجیحی انسان‌ها، تعدادِ نژادهای سگ افزایش یافته است، به طوری که امروزه، حدود ۳۴۰ نژادِ سگ توسط سازمان جهانی «اِف‌سی‌آی» (FCI) شناسایی شده است (اِف‌سی‌آی سازمانی‌ است که مسئولیت کنترل نژادهای سگ را برعهده دارد). یکی دیگر از خصوصیاتی که بسیاری از نژادهای سگ از آن برخوردارند، بهره‌مندی از ظاهر زیبا و جذاب است.
 
بر همین مبنا، در این بخش بر آن شده‌ایم تا ده مورد از زیباترین نژادهای سگ را به شما عزیزان معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که در انتخاب برترین‌ها، یکی از فاکتورهای تأثیرگذار، سلیقه‌ی افراد است که ممکن است فرد به فرد متفاوت باشد؛ از این رو، احتمالاً شما هم با ما هم‌عقیده‌ هستید که هیچ گاه نمی‌توان تمام سلایق را در گزینش برترین‌ها لحاظ کرد؛ با این وصف، اگر احساس کردید که جای یک یا چند مورد در فهرست ما خالیست، یا اگر هر گونه نظرِ دیگری پیرامون این فهرست داشتید، لطفاً از طریق «بخش دیدگاه‌ها»، نظرات ارزشمند خود را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید. در انتها، امیدواریم از تماشای ویدئوی زیر لذت ببرید.

 
 
 
 
 
 
 
[عکس: 1545922_286.png]
وااااااای من غششششش Tongue
از همه قشنگتر و بازیگوشتر هاسکیه ieir
من از صدای سگ وحشت دارم.حالا هر چی میخواد باشه