ایران رمان

نسخه‌ی کامل: اپل امسال از آیفون ۶.۵ اینچی رونمایی می‌کند
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
وبسایت کلیک - محمد قریشی: اپل در سال 2017 آیفون را معرفی کرد. بر اساس گزارشات و پیش‌ بینی های صورت گرفته، این شرکت امسال از 3 آیفون رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش موسسه KGI در این سال باید منتظر معرفی آیفون 6.5 اینچی باشیم.
 
[عکس: 1557157_931.jpg]
همانند سنت هر ساله، موسسه KGI گزارش خود در رابطه با محصولات آینده اپل را منتشر کرد. KGI را باید یکی از قابل اعتمادترین موسسات تحلیلی بازار دانست. در حالی که اطلاعات منتشر شده توسط آن رسمی نیستند ولی احتمال صحت آن ها وجود دارد.

بر اساس گفته های تحلیلگران موسسه KGI، اپل در سال 2018 از سه آیفون جدید رونمایی خواهد کرد. یکی از این دستگاه ها جایگزین آیفون X خواهد شد و مدل دیگر به نمایشگر 6.2 اینچی با فناوری LCD مجهز می شود. سومین مدل آیفون 6.5 اینچی با پنل OLED خواهد بود.

یکی از این نسخه ها قیمتی برابر با 650 تا 750 دلار خواهد داشت. به احتمال زیاد تمامی این سه آیفون به نمایشگر بدون حاشیه مجهز می شوند. موسسه KGI پیش بینی می کند که فروش اپل به علت معرفی این 3 آیفون 10 درصد افزایش پیدا خواهد کرد.
[عکس: 1557158_764.jpg]
در حال حاضر رشد سالانه صنعت گوشی های هوشمند برابر با 5 درصد است، با این حال موسسه KGI افزایش 10 درصدی فروش گوشی های اپل را با معرفی آیفون های جدید پیش بینی می کند. هم اکنون فروش آیفون 8 و 8 پلاس پایین تر از انتظار اپل است.

متاسفانه این موسسه اطلاعات بیشتری در رابطه با این گوشی ها منتشر نکرده و از مشخصات فنی آن ها بی اطلاع هستیم. همانند هر سال آیفون های جدید اپل در اواخر تابستان معرفی می شوند. انتظار می رود طراحی این سه آیفون شبیه به آیفون X باشد و در بالای نمایشگر شاهد برش (ناچ) باشیم.

به احتمال زیاد از پردازنده قدرتمند A12 در این دستگاه ها استفاده خواهد شد و هوش مصنوعی در این سه محصول پیشرفت خواهد کرد.