ایران رمان

نسخه‌ی کامل: رضا رشیدپور: جای «علی معلم» خالی است
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۴   
 
 
 
رضا رشیدپور در ابتدای ویژه برنامه هفت یادی از سه مجری پیشین این برنامه کرد و بیان داشت: امسال بیش از هرکسی جای علی معلم عزیز پشت این میز خالی است. مرد دانشمندی که همگی می دانیم چقدر جای او و نقد صادقانه اش خالی است.
سینم ا سینم ا: رضا رشیدپور در ابتدای ویژه برنامه هفت یادی از سه مجری پیشین این برنامه کرد و بیان داشت: امسال بیش از هرکسی جای علی معلم عزیز پشت این میز خالی است. مرد دانشمندی که همگی می دانیم چقدر جای او و نقد صادقانه اش خالی است.

امیدوارم در این ده شبی که در خدمتتان هستم دور از هرگونه حاشیه آزاردهنده بتوانیم هفت را اداره کنیم. هنر سینم ا همواره در ایران تحت انواع و اقسام فشار های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بوده است و البته سینم اگرانی آب دیده، سختی کشیده و محترم داشته ایم و امیدوارم تعامل رسانه ملی با این هنر بیشتر و بیشتر شود.

من معتقدم تاکنون در برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه هیچ جشنواره ای نتوانستیم استاندارد عمل کنیم. مشکل اصلی اطلاله کلام و طولانی شدن این مراسمات است. نتیجه آن می شود که عده ای میانه مراسم را ترک می کنند. اما نهایتا جشنواره فجر به نحو مناسب آغاز شد و در نخستین شب با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شد.