ایران رمان

نسخه‌ی کامل: دستگيري جاعل بين المللي اسكناس هاي تقلبي در قم
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم گفت : اين متهم اسکناس هاي جعلي را که ارزشي معادل 400 ميليون ريال داشت ، در فروشگاه ها و صرافي هاي مختلف خرج کند که با هوشياري ماموران آگاهي استان دستگير شد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ " ميرحيدري" با اعلام اين خبر اظهار داشت : در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي 37 ساله ساکن يکي از استان هاي جنوبي کشور که مدتي است در قم اقامت دارد ، قصد توزيع پول رايج كشورهاي منطقه را در بين صرافان سطح شهر و استانهاي ديگر دارد که موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قم قرار گرفت.
وي ادامه داد : با انجام يک سري اقدامات پليسي توسط كارآگاهان ، نامبرده شناسايي و دستگير شد و در بازرسي از محل اقامت وي ، مبالغي وجه نقد خارجي مختلف به ارزش تقريبي 400 ميليون ريال كشف شد.
سرهنگ " ميرحيدري" گفت : متهم مذكور با توجه به اقامت قبلي در يکي از کشورهاي هم مرز با ايران ، مسلط به دو زبان خارجي بوده و با همدستي يک تبعه خارجي قصد داشت اسكناسهاي جعلي را كه به نحو ماهرانه اي جعل شده بود در بازار توزيع کند که توسط پليس آگاهي قم شناسايي و دستگير شد که نهايتاً با اعتراف به بزه انتسابي به دست قانون سپرده شد./ف