ایران رمان

نسخه‌ی کامل: برگزاری جشنواره سلامت کودک و مادر
شما در حال مشاهده نسخه آرشیو هستید. برای مشاهده نسخه کامل کلیک کنید.
شهرداری منطقه 19؛

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 19 از برگزاری جشنواره سلامت کودک و مادر، با محورهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ادبی و با موضوع سلامت کانون کودک و مادر محله، خبر داد.
جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره سلامت با هدف حساس سازی شهروندان نسبت به موضوع سلامت و استفاده از پتانسیل های محلات و در راستای جلب مشارکت اجتماعی شهروندان در سطح محلات منطقه 19 برگزار می شود.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این راستا شهروندان می توانند کلیه آثار خود را با محورهای فرهنگی، هنری، اجتماعی و ادبی (شامل عکس، کاریکاتور، فیلم، داستان و آثار حجمی و غیره) با موضوع سلامت و کانون کودک و مادر محله، تحویل نزدیکترین خانه محل خود دهند.

جوادی با اشاره به نحوه ارائه آثار به جشنواره سلامت کودک و مادر گفت: آثار باید دارای پیام سلامت بوده و بدون هیچ محدودیتی از لحاظ موضوعات تربیتی، زیست محیطی، رعایت قوانین و مقررات، رعایت اصول بهداشتی و تغذیه، ارائه شود.

وی ادامه داد: در هنگام ارائه آثار شهروندان در قبال دریافت آثار، رسید تحویل داده می شود یک نسخه از رسید همراه آثار به دبیرخانه مرکزی جهت داوری ارسال می شود.

جوادی در پایان با اشاره به اختتامیه جشنواره سلامت کودک و مادر افزود: در صورت تکمیل آثار اختتامیه جشنواره با داوری در بهمن ماه و اهدای جوایز است. ولی اگر زمان تحویل آثار تمدید شود اختتامیه جشنواره با داوری در اسفند ماه به تأخیر می افتد./ز